beantwoord

CombiVoordeel afgewezen, waarom

• 2 februari 2019
  • 4 reacties
  • 243 keer bekeken

Ik krijg een mailtje over mijn nieuwe aansluiting van Telfort maar snap dit niet

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 februari 2019, 13:56

Hallo @Franka1961, welkom op het Telfort forum! Ik zie dat er op jouw adres een aanvraag loopt voor een nieuwe Telfort aansluiting, daarover is halverwege januari ook een brief gestuurd met de bevestiging.
Ik zie ook dat je gisteren hebt gebeld met de klantenservice over een bericht dat je had gekregen over CombiVoordeel, is dat de mail die je bedoelde in je eerste bericht? In dat gesprek was zo te zien aangegeven dat je CombiVoordeel opnieuw kunt aanvragen zodra het pakket is aangesloten en werkt. CombiVoordeel was nu nog niet mogelijk doordat het abonnement nog niet actief is.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je al een aansluiting van Telfort
Reputatie 8
Badge +7
Wat snap je niet?
Reputatie 8
Badge +19
Dat zal ongetwijfeld over de overgang van de oude naar de nieuwe glasvezelpropositie gaan...

https://forum.telfort.nl/internet-267/vraag-en-antwoord-zorgeloos-naar-een-nieuwe-glasvezelverbinding-77670
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Franka1961, welkom op het Telfort forum! Ik zie dat er op jouw adres een aanvraag loopt voor een nieuwe Telfort aansluiting, daarover is halverwege januari ook een brief gestuurd met de bevestiging.
Ik zie ook dat je gisteren hebt gebeld met de klantenservice over een bericht dat je had gekregen over CombiVoordeel, is dat de mail die je bedoelde in je eerste bericht? In dat gesprek was zo te zien aangegeven dat je CombiVoordeel opnieuw kunt aanvragen zodra het pakket is aangesloten en werkt. CombiVoordeel was nu nog niet mogelijk doordat het abonnement nog niet actief is.

Reageer