beantwoord

Combivoordeel afgewezen

• 27 juli 2019
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Ik heb al een jaar gebruik gemaakt van het combivoordeel maar me bij het omswichten naar fox per ongeluk afgemeld.
Een medewerker meldde mij dat ik me opnieuw moest aanmelden. Wat blijkt nu? Ik wordt afgewezen omdat ik blijkbaar geen internet heb????? IK GEBRUIK AL JAREN INTERNET VAN TELFORT!!! Hoe kan dit?
TTelfort, ik verwacht van jullie dat jullie dit asap oplossen! Dit kost mij geld en frustratie
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 29 juli 2019, 12:48

Hoi Bert, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je graag Fox Sports als onderdeel van CombiVoordeel wilt. Dit lukt echter niet omdat je geen internet van ons zou hebben.

Ik kijk even mee. Ik zie dat je sinds 20 juli Fox hebt als onderdeel van CombiVoordeel. Deze is de 19e aangemeld. Het staat dus helemaal goed.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Bert, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je graag Fox Sports als onderdeel van CombiVoordeel wilt. Dit lukt echter niet omdat je geen internet van ons zou hebben.

Ik kijk even mee. Ik zie dat je sinds 20 juli Fox hebt als onderdeel van CombiVoordeel. Deze is de 19e aangemeld. Het staat dus helemaal goed.

Reageer