beantwoord

CombiVoordeel afgewezen

• 10 juni 2019
  • 4 reacties
  • 301 keer bekeken

Hallo
Wij hebben telfort thuis internet en tv en sinds 31 mei heb ik ook een mobiel abonnement. Dan zou je combi voordeel krijgen: meer mb s en 5 euro korting.
Ik heb dit al meerdere malen aangevraagd. Op 3 juni heb ik dit voor de laatste keer aangevraagd en net kreeg ik weer bericht dat dit is afgewezen.
Kkunnen jullie dit oplossen? Erg vervelend en kost veel tijd zo!
Groet
Jessica

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 juni 2019, 19:57

Hoi @Jessica1985, heel gek dat het niet lukt. Want ik heb even gekeken, volgens mijn gegevens zou je het gewoon moeten kunnen aanvragen. Ik heb dit dan ook voor je gedaan. Je hebt hier ook bevestiging van gekregen. Ik hoor graag of deze nu wel geaccepteerd wordt.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Jessica1985 ,
heb je ook een reden gekregen waarom het afgewezen is?
Eén van de redenen kan zijn dat de adresgegevens niet precies gelijk zijn, bijvoorbeeld huisnummer 12A is anders dan huisnummer 12a, daarop kan het al afgewezen worden.
Kijk ook eens via onderstaande link voor hulp bij het aanzetten:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/combivoordeel-aanzetten.htm
Ja et wordt gezegd dat erop ons adres geen internet abonnement geregistreerd staat.
Maar dat is niet het geval.
Wij hebben inderdaad huisnummer 8a.
Maar dit heb ik al nagekeken.
Het stond inderdaad eerst per abuis op 8. Maar dat is niet meer het geval (dit is al weken terug aangepast)
Ons thuis abonnement hebben we al sinds vorig jaar.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Jessica1985 , dan kun je het beste de reactie van een moderator afwachten of morgen even met Telfort bellen.
Succes.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Jessica1985, heel gek dat het niet lukt. Want ik heb even gekeken, volgens mijn gegevens zou je het gewoon moeten kunnen aanvragen. Ik heb dit dan ook voor je gedaan. Je hebt hier ook bevestiging van gekregen. Ik hoor graag of deze nu wel geaccepteerd wordt.

Reageer