beantwoord

CombiVoordeel afgesloten zonder dat ik er om vroeg

• 17 december 2018
  • 3 reacties
  • 277 keer bekeken

Al een aantal keer krijg ik de vraag of ik de combideal met voordeel wil? nee telfort dat wil ik niet!
Nu heb ik opeens een mail: Bedankt voor uw aanmelding voor Telfort Combivoordeel. We sturen u een e-mail als uw nieuwe CombiVoordeel start. Hieronder vindt u een overzicht van de aanmelding.

Zijn jullie gek geworden ofzo? of niet in staat te lezen?
Ik wil niet dat mijn mobiele telefoonnummer en mijn internet connectie (lees thuis wifi) in 1 contract samen. De factuurkorting mag je houden. Ik wil 2 lossen contracten van elkaar hebben. Graag reactie opnieuw! Zou toch bijna denken waarom blijf ik bij deze toko hangen? overigens is het onrechtmatig om dit te doen als je klant aangeeft een dienst/service niet te willen.

Groeten
Stephanie

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 december 2018, 12:57

Hallo Stephanie, het blijven zoals Enterprise al zegt wel losse abonnementen. Ze blijven gewoon los van elkaar doorlopen en daar veranderd helemaal niets aan. Het enige wat veranderd is dat je, doordat je meerdere abonnementen van ons hebt, gratis extra's krijgt zoals de korting die cobus noemt.
Als je geen gebruik wilt maken van gratis extra's kan ik voor je kijken of ik het uit kan zetten. Op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, zou je daar je postcode, huisnummer en klantnummer kunnen invoeren? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik het voor je bekijken.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Ik wil niet dat mijn mobiele telefoonnummer en mijn internet connectie (lees thuis wifi) in 1 contract samen.
Dat je geen combivoordeel wil moet uiteraard je eigen keuze zijn.
Maar het is niet zo dat beide abonnementen hierdoor onder één contract gaan vallen, het blijven twee aparte abonnementen en contracten.
Je krijgt gewoon korting omdat Telfort het waardeert dat je voor beide diensten klant bij hun bent.

NB. Ik werk niet bij Telfort.
Reputatie 6
Badge +7
5 euro korting is toch mooi meegenomen maar ben het wel met je eens als je het niet wilt dat je dat moet kunnen regelen en dat Telfort je daarmee moet kunnen helpen.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Stephanie, het blijven zoals Enterprise al zegt wel losse abonnementen. Ze blijven gewoon los van elkaar doorlopen en daar veranderd helemaal niets aan. Het enige wat veranderd is dat je, doordat je meerdere abonnementen van ons hebt, gratis extra's krijgt zoals de korting die cobus noemt.
Als je geen gebruik wilt maken van gratis extra's kan ik voor je kijken of ik het uit kan zetten. Op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan, zou je daar je postcode, huisnummer en klantnummer kunnen invoeren? Als je daarna hieronder een reactie plaatst kan ik het voor je bekijken.

Reageer