beantwoord

CombiVoordeel afgemeld?

• 13 juli 2018
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Ik heb mijn combivoordeel een maand geleden veranderd van € 5 euro korting op factuur naar pluspaket wat al niet goed ging omdat er ook opnemen bij gedaan was. Is toen door Telfort veranderd en alles was goed gekomen.
Nu klopt mijn factuur niet en krijg bericht van Telfort via sms en email dat ik mijn afgemeld heb via mijn mobielenummer? Ik heb helemaal niks gedaan? Factuur met korting was € 33,50 en nu met pluspakket € 41,50 wat € 38,50 moet zijn.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 juli 2018, 15:51

Hi Wil, ik zie het ook inderdaad in de systemen. Dit is een gevolg van de melding van vorige maand, ondanks dat het Pluspakket al wel was geactiveerd, ging het nog niet goed aan de kant van CombiVoordeel. Om die reden zijn zij er nog steeds mee bezig en hebben zij het nu in z'n geheel afgemeld, om het daarna weer opnieuw te activeren. Ik verwacht dat je volgende week een mail krijgt waarin staat dat je weer aangemeld wordt, daarmee zullen de juiste voordelen voor je geactiveerd worden.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hi Wil, ik zie het ook inderdaad in de systemen. Dit is een gevolg van de melding van vorige maand, ondanks dat het Pluspakket al wel was geactiveerd, ging het nog niet goed aan de kant van CombiVoordeel. Om die reden zijn zij er nog steeds mee bezig en hebben zij het nu in z'n geheel afgemeld, om het daarna weer opnieuw te activeren. Ik verwacht dat je volgende week een mail krijgt waarin staat dat je weer aangemeld wordt, daarmee zullen de juiste voordelen voor je geactiveerd worden.

Reageer