beantwoord

CombiVoordeel activeren pas na lange tijd

• 30 november 2018
  • 5 reacties
  • 320 keer bekeken

Reputatie 1
De aanmelding van mijn combivoordeel mislukte steeds, terwijl ik wel aan de voorwaarden voldeed. Word ik voor deze fout nog gecompenseerd?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 december 2018, 12:32

Hoi telfort_klant, welkom op het Forum. Ik lees dat het eindelijk gelukt is om CombiVoordeel actief te krijgen. Dat is fijn. Nu geef je aan een deel CombiVoordeel gemist te hebben op de factuur. Ik ben er dan meteen ingedoken. Ik zie dat je Fox Sports als Voordeel hebt sinds 17-11. Deze heb je ook de eerste drie maanden gratis gehad als verlenging. Ik ben er nog even ingedoken, ik zie dat er begin augustus even contact is geweest over CombiVoordeel. Mijn collega geeft aan dat je hier recht op had. Ik heb dus besloten om CombiVoordeel van augustus tot en met november te vergoeden.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk combivoordeel zou je willen en een van de voorwaarden is om in aanmerkingen te komen dat zowel mobiel abo en Telfort thuis op exact hetzelfde adres moeten staan
Reputatie 1
Het is nu geactiveerd, maar ik heb dus maanden teveel betaald. Telfort beloofde dat dit gecorrigeerd zou worden maar ik heb nooit meer wat gehoord.
Reputatie 8
Badge +17
Vul je forum profiel aan met je klantnummer dan weet webcare Telfort wie je bent zodra ze je topic oppakken
Reputatie 1
Hi, ik heb mijn klantnr toegevoegd.

Groet!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi telfort_klant, welkom op het Forum. Ik lees dat het eindelijk gelukt is om CombiVoordeel actief te krijgen. Dat is fijn. Nu geef je aan een deel CombiVoordeel gemist te hebben op de factuur. Ik ben er dan meteen ingedoken. Ik zie dat je Fox Sports als Voordeel hebt sinds 17-11. Deze heb je ook de eerste drie maanden gratis gehad als verlenging. Ik ben er nog even ingedoken, ik zie dat er begin augustus even contact is geweest over CombiVoordeel. Mijn collega geeft aan dat je hier recht op had. Ik heb dus besloten om CombiVoordeel van augustus tot en met november te vergoeden.

Reageer