beantwoord

CombiVoordeel activeren

• 15 mei 2020
  • 9 reacties
  • 104 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik maak gebruik via Telfort van internet en TV en heb een mobiel abonnement van KPN. Inmiddels wordt op het mobiel abonnement combivoordeel korting verrekend.

Heb ik ook nog recht op combivoordeel voor het TV+internet pakket? En zou ik met mijn mobiel abonnement ook nog recht moeten hebben op een dubbele internetbundel? 

Het lukt mij niet om in Telfort combivoordeel aan te zetten, als ik op die link klik moet ik iedere keer opnieuw inloggen en dan ben ik weer op de homepagina.

Groeten,

Emy

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 22 mei 2020, 13:10

Dag @ae1001971917. Van harte welkom hier. Ik zie dat @Galdor68 je al een prima uitleg heeft gegeven en je vraag is beantwoord, maar ik zet het graag nog even op een rijtje.

Voorheen, als je Telfort Thuis en Telfort Mobiel of minimaal twee Telfort Mobiel abonnementen combineerde, kreeg je CombiVoordeel. Je kon daarbij kiezen uit gratis FOX Sports, gratis Pluspakket of € 5,- factuurkorting op je Thuis-factuur. Daarnaast werden je MB's verdubbeld voor je mobiele abonnementen.

Als je een KPN abonnement hebt van vóór 8 oktober 2019, en je had al Telfort Combivoordeel, dan kom je in aanmerking voor Telfort Compleet. Als je dan Telfort Thuis en KPN Mobiel combineert, ontvang je op je mobiele abonnement € 5,- korting en dubbele data/minuten. 

Echter, als je ná 8 oktober 2019 een KPN abonnement hebt besteld en dit combineert met een Telfort abonnement, dan heb je recht op Hussel-korting en behoud je je eventuele Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement(en). Als je Telfort Thuis en KPN Mobiel combineert, blijft je gratis zenderpakket van Telfort Thuis actief en krijg je € 7,50 korting op KPN Mobiel.

Had je nog geen CombiVoordeel (dus geen Telfort Mobiel) en heb je na 8 oktober een nieuw Hussel Mobiel abonnement afgesloten, dan heb je dus recht op die € 5,- of € 7,50 Hussel-korting.

Bekijk reactie

9 reacties

Het staat en valt per wanneer je dat KPN mobiel abonnement hebt afgesloten.

Combivoordeel kan niet meer enkel voor klanten die dit al hebben, hooguit Telfort Compleet en zelfs dat is niet zeker. Dubbele data hoe dan ook niet, zeker niet als dit abonnement na 8 oktober 2019 is besteld dan is het enkel de korting.

https://www.kpn.com/compleet/telfort-compleet.htm

Hoi Galdor,

Het KPN Mobiel abonnement is afgesloten in januari 2020.

Ik vind alle pagina’s van KPN en Telfort niet heel duidelijk over wanneer je nu welk voordeel krijgt..

Bij de vragen over Telfort compleet staat namelijk weer wel dat je een gratis fox sports of plus pakket krijg, boven bij de voordelen staat 5 euro entertainmentvoordeel als je een van deze pakketten afsluit. Het is mij niet duidelijk wanneer je nou recht hebt op welk voordeel

Groeten,

Emy

Waar het om draait is dit gedeelte, aangezien dit van toepassing is heb je alleen recht op de korting.

Aanmelden

Heb je na 8 oktober 2019 een KPN abonnement besteld, en had je al Telfort Combivoordeel? Dan krijg je voordeel op je KPN product en hou je Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement!

Heb je voor 8 oktober 2019 een KPN abonnement besteld en heb je nog een Telfort abonnement? Meld je dan aan voor Telfort Compleet.

De gratis zenderpakket of korting en dubbele data geld enkel voor klanten die Telfort Mobiel of KPN Mobiel en Telfort Thuis al combineerden voor 8 oktober 2019.

Na 8 oktober heeft KPN Mobiel geen dubbele data meer bij combineren alleen de korting. Tevens is bij Thuis internet en TV van KPN geen zenderpakket meer alleen nog entertainment korting van € 5,00. Voor de Telfort klanten die pas na 8 oktober een KPN Mobiel abonnement afsluiten is er alleen de korting op het mobiele nummer.

Het is inderdaad verwarrend helemaal mee eens dat heeft met de diverse opties te maken. Heb je voorheen nooit Telfort combivoordeel gehad dan kom je daar niet meer voor in aanmerking, had je dit wel dan mag dat niet veranderen. 

Gaat het om een volledig nieuw abonnement of een verlenging van een oud Telfort abonnement?

Hoi Galdor,

Het telfort abbonnement loopt nu ongeveer een jaar, ik kreeg nu de eerste factuur binnen met hogere maandkosten.

De entertainment korting geldt alleen als je nog een van de zenderpakketten of spotify afneemt? En dat gaat ook niet met een bestaande/lopend spotify abonnement toch?

Groeten,

Emy

Sorry Ik bedoelde het mobiele abonnement is dat een volledig nieuw nummer of overgestapt van een andere provider.

De entertainmentkorting is enkel als je KPN Mobiel met KPN Internet en TV combineert, en inderdaad één van de extra opties afneemt voor een Telfort klant geldt dit niet.

Ik heb een kpn mobiel abonnement  van 20 GB gekozen aangegeven ik heb Telfort internet er komt dan meteen dit stukje tekst in beeld. Met andere woorden je krijgt enkel €5,00 of € 7,50 korting op mobiel meer niet hoezeer ik het je gun.

Met het mobiele abonnement ben ik overgestapt van een andere provider

Helaas, misschien wel een idee om e.e.a. iets duidelijker te vermelden op de website van zowel KPN als Telfort. Er lijkt nu op beide websites iets anders te staan waar dan ook nog weer hele kleine lettertjes bijhoren die nergens te vinden zijn.

Daar zal niet heel veel meer aan veranderen met de migratie naar KPN later dit jaar. Mogelijk zie ik iets over het hoofd en kan een Telfort moderator nog iets verhelderen, wat ik schrijf is op basis van alle beschikbare info.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @ae1001971917. Van harte welkom hier. Ik zie dat @Galdor68 je al een prima uitleg heeft gegeven en je vraag is beantwoord, maar ik zet het graag nog even op een rijtje.

Voorheen, als je Telfort Thuis en Telfort Mobiel of minimaal twee Telfort Mobiel abonnementen combineerde, kreeg je CombiVoordeel. Je kon daarbij kiezen uit gratis FOX Sports, gratis Pluspakket of € 5,- factuurkorting op je Thuis-factuur. Daarnaast werden je MB's verdubbeld voor je mobiele abonnementen.

Als je een KPN abonnement hebt van vóór 8 oktober 2019, en je had al Telfort Combivoordeel, dan kom je in aanmerking voor Telfort Compleet. Als je dan Telfort Thuis en KPN Mobiel combineert, ontvang je op je mobiele abonnement € 5,- korting en dubbele data/minuten. 

Echter, als je ná 8 oktober 2019 een KPN abonnement hebt besteld en dit combineert met een Telfort abonnement, dan heb je recht op Hussel-korting en behoud je je eventuele Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement(en). Als je Telfort Thuis en KPN Mobiel combineert, blijft je gratis zenderpakket van Telfort Thuis actief en krijg je € 7,50 korting op KPN Mobiel.

Had je nog geen CombiVoordeel (dus geen Telfort Mobiel) en heb je na 8 oktober een nieuw Hussel Mobiel abonnement afgesloten, dan heb je dus recht op die € 5,- of € 7,50 Hussel-korting.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @ae1001971917. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat het verhaal zo duidelijk is. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer