beantwoord

CombiVoordeel activeren

• 1 mei 2019
  • 6 reacties
  • 252 keer bekeken

Sinds een paar dagen Telfort mobiel en Telfort interactieve tv. Ik zou dus in aanmerking moeten komen voor combi voordeel. Heb ook al de accounts samengevoegd en de adresgegevens gechecked. Alle seinen op groen zou je zeggen. Als ik nu op mijn Telfort inlog via de app krijg ik de melding dat ik toch echt Telfort thuis moet hebben voor combi voordeel. Dit helpt me dus niet, via de website lukt het ook niet. Hoe nu verder? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Aschwin 2 mei 2019, 11:49

Probleem is nu opgelost. Alles werkt. Bedankt
Bekijk reactie

6 reacties

Welk voordeel zou je willen hebben de korting of 1 van beide tv pakketten?
Als je in de app op Combivoordeel klikt krijg je die melding dat thuis ontbreekt?
Je kan wel de gegevens van Thuis inzien via de app?
En ben je de hoofd contracthouder dus ook voor thuis.

De dubbele data mag geen probleem zijn
Sms COMBIVOORDEEL AAN naar 1266
Ik wil graag Fox.
Ja in de app krijg ik die melding en ik kan wel de gegevens inzien van Thuis.
Ja, ik ben ook de hoofdcontracthouder.
Als ik nu nog meer abbo's van Telfort mobiel op mijn adres (wel andere naam) heb, kan ik die dan ook aanmelden voor combivoordeel via 1266?
Dat kan inderdaad tot 5 toestellen.

Vanaf een pc of tablet met andere woorden via de website lukte het ook niet?
Kon je tijdens het afsluiten al een keuze maken ik neem aan van niet omdat er toen nog niks van Telfort actief was op dat adres. Vul bij extra info je postcode en huisnummer in dan kan een Telfort medewerker kijken waar het misgaat.
nee het lukt niet vanaf andere media. ik heb de gegevens aangevuld in mijn profiel. en nee ik kon nog geen keuze maken tijdens het bestellen. bedankt zover, Galdor. ben benieuwd naar de reactie van Telfort zelf
Probleem is nu opgelost. Alles werkt. Bedankt
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Aschwin, goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost. Ik heb het ook nog even voor je nagekeken voor de zekerheid en ik zie inderdaad dat CombiVoordeel nu actief is met de FOX zenders. Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden.

Reageer