beantwoord

Combivoordeel activeren

• 2 februari 2019
  • 4 reacties
  • 250 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kreeg vanochtend een bericht met de volgende mededeling:

U heeft zich op https://tel:25-01-2019 aangemeld voor CombiVoordeel. We kunnen uw aanmelding niet verwerken. Op het door u opgegeven adres staat nog geen internet abonnement geregistreerd.

Dit is een beetje vreemd, aangezien wij sinds oktober al gebruik maken van vast internet. Tevens heb ik de combivoordeel via mijn telfort aangevraagd en de optie stond hier gewoon beschikbaar. Ook kan ik de gegevens van het mobiele abonnement gewoon inzien.

Wat gaat er mis? Dank voor de hulp.

Gr. Edward
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 11 februari 2019, 09:42

Goedemorgen Edward, fijn, dat klinkt goed 🙂 Het ziet er vanaf deze kant nu ook goed uit. Dat kan je inderdaad ook nog zelf bekijken via Mijn Telfort, zoals JanD tipt. Laat het gerust weten als je iets merkt of vragen hebt.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
De instellingen lijken nu goed te staan. Even afwachten wat er op de eerstvolgende factuur te zien is.

Bedankt zover!
Reputatie 8
Badge +4
De instellingen lijken nu goed te staan. Even afwachten wat er op de eerstvolgende factuur te zien is.

Bedankt zover!

Hallo @eddieflyer ,
je kunt het ook controleren via MijnTelfort, dan hoef je de factuur niet af te wachten.
Reputatie 7
Badge +8
Hoi Edward, dat is gek inderdaad, goed dat je aangeeft dat je nog geen CombiVoordeel hebt. Ik help je graag dit op te lossen.

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan. Ik vind het lastig om aan te wijzen waar het precies mis gegaan is. Daarom heb ik CombiVoordeel opnieuw voor je aangevraagd, en moet het binnen 24 uur actief zijn. Laat je weten of je een bevestiging gekregen hebt en of alles nu goed gaat? 🙂
Reputatie 7
Badge +8
Goedemorgen Edward, fijn, dat klinkt goed 🙂 Het ziet er vanaf deze kant nu ook goed uit. Dat kan je inderdaad ook nog zelf bekijken via Mijn Telfort, zoals JanD tipt. Laat het gerust weten als je iets merkt of vragen hebt.

Reageer