beantwoord

CombiVoordeel activatie niet zichtbaar in Mijn Telfort

• 8 juli 2019
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Goedendag,

We zijn erg tevreden met het Telfort Thuis en mobiel abonnement.
Mobiel klant zijn we al jaren.

Echter als het gaat over combi voordeel krijgen we het idee dat we van het kastje naar de muur worden gestuurd.

In mei actief gegaan, kregen 2x zoveel data op mobiel omdat we in de winkel kozen voor combivoordeel Pluspakket met 2x zoveel data.
Maar status konden we niet zien in de APP.
Gebeld, navraag gedaan over ons combivoordeel afspraak, krijgen te horen, wat de APP of internet pagina aangeeft, maakt u zich geen zorgen, het zal een storing zijn, zal te maken hebben met het samenvoegen met KPN.
Terug gaan naar betreffende winkel gaat helaas niet, die is opgeheven door de samenvoeding met KPN.Maar vandaag bellen we voor een derde keer terug.
Aanleiding de kosten zijn hoger dan verwacht verschil is het pluspakket waar we vee gebruik van maken.
Medewerkster, vriendelijk, geeft aan u voldoet aan alle voorwaarden maar ook ik krijg het niet geactiveerd zonder foutmelding.
Voorstel, combi voordeel volledig afmelden (door medewerkster) en over 48 uur weer proberen te activeren.
Lukt dit niet graag terug bellen, dan gaat Telfort dit desnoods regelen met de externe partij, mevrouw laat notitie achter voor collega's in systeem.

Inderdaad we ontvangen enige uren later een sms en mail van directe afmelding.
Maar we zijn niet gerust eronder.
We lezen via het forum dat het vaker verkeerd gaat wat ook tot hogere kosten kan leiden.

Waarom moet een klant dan hier telkens zelf achter aan gaan.
Is het mogelijk dat Telfort dit zelf beheerd en zorgt dat het geactiveerd wordt zoals met de klant is afgesproken zodat de klant ontzorgt wordt en het vertrouwen blijft houden.

Admin: Titel van je topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 15 juli 2019, 11:55

Hi @linda.stefan, ik begreep in je privébericht dat CombiVoordeel nu weer actief is. Dat is fijn, zo hoort het! :)

Daarnaast vertel je dat het Pluspakket wel in rekening gebracht is op de factuur van 9 juli. Dat is niet de bedoeling. CombiVoordeel is geactiveerd op 9 juli, waardoor de gemiste korting op de komende factuur verrekend wordt. Als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt, laat het gerust weten.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @linda.stefan, niet fijn dat de activatie van CombiVoordeel zo stroef verlopen is! Goed dat je daar weer contact over hebt opgenomen. Ik lees dat mijn collega van de klantenservice er voor je naar gekeken heeft, daarom heb ik meteen je gegevens erbij gepakt.

Ik zie inderdaad dat mijn collega CombiVoordeel uitgezet heeft, om het opnieuw te activeren. Dat is het beste om te doen in zo'n situatie. Het activeren is vandaag in gang gezet. Ik zie dat hier een e-mail met de bevestiging over verstuurd is, heb je deze al ontvangen? Alles ziet er goed uit nu, laat je het weten als je een bevestiging ontvangen hebt en ook als je vragen hebt? Ik kijk graag met je mee waar nodig.
Reputatie 8
Badge +9
Hi @linda.stefan, ik begreep in je privébericht dat CombiVoordeel nu weer actief is. Dat is fijn, zo hoort het! :)

Daarnaast vertel je dat het Pluspakket wel in rekening gebracht is op de factuur van 9 juli. Dat is niet de bedoeling. CombiVoordeel is geactiveerd op 9 juli, waardoor de gemiste korting op de komende factuur verrekend wordt. Als ik iets voor je kan doen of als je vragen hebt, laat het gerust weten.

Reageer