beantwoord

CombiVoordeel aanzetten lukt niet

  • 25 juli 2019
  • 1 reactie
  • 88 keer bekeken

Waarom krijgen we de combi voordeel niet en waarom kan ik mobiel en thuis niet samen voegen.
7/6/2019 mobiel genomen nog steeds geen voordeel sms werkt niet op de site kom ik ook niet verder

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 juli 2019, 13:43

Hoi, @kwaad, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat het niet lukt met het activeren van CombiVoordeel. Wat gaat er mis? Heb je CombiVoordeel via Mijn Telfort aangevraagd? Ik hoor graag of het lukt. Zo niet, kun je dan aangeven welk Voordeel je wilt? Dan ga ik het voor je proberen aan te vragen.

En ik begrijp dat je ook Mijn Telfort wilt samenvoegen?
Dit doe je door de volgende stappen uit te voeren:
  1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi, @kwaad, welkom bij ons op het Forum.

Ik lees dat het niet lukt met het activeren van CombiVoordeel. Wat gaat er mis? Heb je CombiVoordeel via Mijn Telfort aangevraagd? Ik hoor graag of het lukt. Zo niet, kun je dan aangeven welk Voordeel je wilt? Dan ga ik het voor je proberen aan te vragen.

En ik begrijp dat je ook Mijn Telfort wilt samenvoegen?
Dit doe je door de volgende stappen uit te voeren:
  1. Log in met je Mijn Telfort account voor Mobiel.
  2. Verander via 'Mijn gegevens' het wachtwoord voor Mijn Telfort Mobiel in een persoonlijk wachtwoord.
  3. Klik op het tabblad Thuis.
  4. Voer eenmalig je gebruikersnaam en wachtwoord in van Mijn Telfort Thuis.
  5. Klik op Samenvoegen.
  6. Je krijgt een melding dat samenvoegen gelukt is.

Reageer