beantwoord

CombiVoordeel aanvraag mislukt

  • 27 december 2019
  • 2 reacties
  • 178 keer bekeken

Beste Telfort,

In maart 2019 ben ik overgegaan van telfort prepaid naar een abonnement. Aangezien ik ook internet en TV abonnement heb, vroeg ik het combivoordeel aan. Van de aanvraag kreeg ik ook een bevestigingsmail maar geen uitvoering. Vervolgens nog een paar keer aangevraagd zonder succes. In oktober kreeg ik wel een mail dat het niet uitgevoerd kon worden omdat er op mijn adres geen internetabonnement geregistreerd staat. Terwijl dat dus wel het geval is. In de mijn telfort app staat bij zowel mobiel als thuis hetzelfde adres. Kunnen jullie dit probleem verhelpen?  

Mogelijk is het hetzelfde probleem als in dit topic: https://forum.telfort.nl/telfort-voordeel-336/aanmelden-combivoordeel-mislukt-83248#post695721


Met vriendelijke groet,

Femke

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 december 2019, 10:22

@femke91 Hallo Femke, welkom hier op ons forum! Ik begrijp dat je al een hele tijd bezig bent met het aanvragen van CombiVoordeel, maar dat dat sinds maart nog niet is gelukt. Dat is niet fijn en ook niet de bedoeling natuurlijk. Goed dat je het laat weten, ik help je graag om dit nu op te lossen.

Het topic dat je noemt zou inderdaad dezelfde situatie kunnen zijn. Je gegevens staan al in je forumprofiel zie ik, dat is handig. Ik heb een melding voor je doorgezet naar de specialisten met uitleg over de situatie. Zij kijken ernaar en zorgen er zo snel mogelijk voor dat CombiVoordeel wordt aangezet, uiterlijk binnen 5 werkdagen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zo gauw dit klaar is. Ik heb ze ook gevraagd om te kijken naar de korting die je de afgelopen maanden hebt gemist.

Ik hoor het graag van je als je vragen hebt en ook als je iets hebt gehoord over de voordelen.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@femke91 Hallo Femke, welkom hier op ons forum! Ik begrijp dat je al een hele tijd bezig bent met het aanvragen van CombiVoordeel, maar dat dat sinds maart nog niet is gelukt. Dat is niet fijn en ook niet de bedoeling natuurlijk. Goed dat je het laat weten, ik help je graag om dit nu op te lossen.

Het topic dat je noemt zou inderdaad dezelfde situatie kunnen zijn. Je gegevens staan al in je forumprofiel zie ik, dat is handig. Ik heb een melding voor je doorgezet naar de specialisten met uitleg over de situatie. Zij kijken ernaar en zorgen er zo snel mogelijk voor dat CombiVoordeel wordt aangezet, uiterlijk binnen 5 werkdagen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zo gauw dit klaar is. Ik heb ze ook gevraagd om te kijken naar de korting die je de afgelopen maanden hebt gemist.

Ik hoor het graag van je als je vragen hebt en ook als je iets hebt gehoord over de voordelen.

Reputatie 8
Badge +11

Hi @femke91, ik zie dat de voordelen kort geleden zijn geactiveerd door de specialisten. Hiervan heb je een bevestiging per e-mail ontvangen. Zij kijken nog naar de voordelen die je de afgelopen maanden hebt gemist, en nemen contact met je op. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Reageer