beantwoord

CombiVoordeel aanpassen

  • 30 januari 2020
  • 14 reacties
  • 289 keer bekeken

Reputatie 1
  • Starter
  • 11 reacties

Goedenavond,

Mijn combivoordeel is afgelopen maand aangepast naar € 5,- korting, maar ik wil weer wijzigen naar het pluspakket. Dit blijkt echter niet mogelijk omdat mijn mobiele abonnementen overgegaan zijn naar KPN. kan dit door jullie aangepast worden? Want ik kan bij KPN mijn alles in 1 pakket nog niet koppelen, dus via hun is het niet aan te passen.

Alvast vriendelijk bedankt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 februari 2020, 18:27

@Galdor68 Dat is goed nieuws! @rej Merk jij dat ook? Hoor graag of het gelukt is en indien nodig speel ik weer informatie door naar de specialisten.

Bekijk reactie

14 reacties

Dat is een goeie vraag dat zal webcare nu moeten doen.

Reputatie 8
Badge +18

de factuurkorting van 5 euri is maandelijks opzegbaar, dat zou een verklaring kunnen zijn dat je op dit moment het pluspakket niet kunt aanzetten.

Heb je het al geprobeerd om het pluspakket via de tv ontvanger aan te zetten

Je kan dat pluspakket wel aanzetten via de TV ontvanger maar niet als Combi Voordeel, we kunnen gewoonweg nergens van combivoordeel wisselen op dit moment. Van het Pluspakket naar Fox Sport gaat ook niet lukken als je dat zelf wil doen.

Omdat alle  oud Telfort Mobiel klanten nu een KPN product en Telfort product hebben en daardoor theoretisch Telfort Compleet klant zijn.

We zien niet voor niks dat scherm om mobiel aan thuis te koppelen voor combivoordeel. Het lijkt erop dat we voorlopig vast zitten aan het laatst gekozen voordeel. Tenzij je het door de klantenservice laat omzetten. Die 5,00 maandelijks opzeggen komt mij niet bekend voor wel dat we keuze hadden om per maand een ander voordeel te kiezen.

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @rej, dat is inderdaad een goede vraag! Goed dat je het bij ons aankaart. Ook na de overgang naar van je mobiele abonnement naar KPN behoudt je je voordelen, maar ik moet voor je uitzoeken hoe het zit met het nu wijzigen van CombiVoordeel. 

Ik duik hier in en heb het al voorgelegd aan een specialist. Zo gauw ik een terugkoppeling heb, laat ik het je hier weten. Ik weet niet zeker hoe snel dat zal zijn, ik hoop binnen een paar dagen. Ik hou je op de hoogte.

Reputatie 1

Dank je Alexandra, ik lees het dan wel binnenkort.

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @rej, ik heb meer informatie van de specialist gekregen over het aanpassen van jouw CombiVoordeel.

Door de overgang van de mobiele abonnementen naar KPN is het op dit moment niet mogelijk om het voordeel aan te passen. Echter, dat is natuurlijk niet de bedoeling. De specialist geeft aan dat hier hard aan gewerkt wordt, zodat je het straks weer gewoon kunt wisselen, wanneer je dat wilt. Ik kan op dit moment helaas niet precies zeggen hoe lang het gaat duren. Daarom stel ik voor dat je het even in de gaten houdt, en mocht je intussen vragen of opmerkingen hebben, laat het dan gerust hier weten!

Reputatie 8
Badge +10

Goedemorgen @rej, ik heb meer informatie van de specialist gekregen over het aanpassen van jouw CombiVoordeel.

Door de overgang van de mobiele abonnementen naar KPN is het op dit moment niet mogelijk om het voordeel aan te passen. Echter, dat is natuurlijk niet de bedoeling. De specialist geeft aan dat hier hard aan gewerkt wordt, zodat je het straks weer gewoon kunt wisselen, wanneer je dat wilt. Ik kan op dit moment helaas niet precies zeggen hoe lang het gaat duren. Daarom stel ik voor dat je het even in de gaten houdt, en mocht je intussen vragen of opmerkingen hebben, laat het dan gerust hier weten!

Hoi @rej, ik sprak net nog met een van de specialisten, hij heeft goed nieuws: Het is weer om jouw CombiVoordeel te wijzigen via Mijn Telfort! :slight_smile: Kan je voor me proberen of je het voordeel nu zelf kan aanpassen naar het Pluspakket, en laat je me weten of het is gelukt?

Reputatie 1

@Alexandra - Telfort  Ik heb het geprobeerd, maar ik zie in mijn telfort, als ik kies voor het tab thuis na inloggen alleen onderstaande redirect. Voorheen had je bovenin een balk onder tab thuis met combivoordeel.

 

Zelfde hier helaas er zit een verkeerde koppeling onder de knop!

 

Reputatie 8
Badge +10

@rej @Galdor68 Goedemorgen, dank voor het uitproberen! Ik lees dat het nog niet werkt zoals het hoort, dat is niet de bedoeling en heel goed voor ons om te weten. Ik heb dit meteen doorgespeeld naar de specialisten, zodat zij er naar kunnen kijken. Ik laat het weten zo gauw ik terugkoppeling krijg.

Ten overvloede het gaat om de tab thuis die naar de pagina gaat in de eerdere afbeelding.

 

@rej  het ziet er naar uit dat het is verholpen . 

Reputatie 8
Badge +10

@Galdor68 Dat is goed nieuws! @rej Merk jij dat ook? Hoor graag of het gelukt is en indien nodig speel ik weer informatie door naar de specialisten.

Reputatie 1

Dank je wel voor de snelle actie, fijn dat het nu verholpen is.

Reageer