beantwoord

CombiVoordeel: aanmelding niet gelukt (onterechte melding)

• 15 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 533 keer bekeken

Ik kreeg van Telfort voor de tweede keer een mailtje dat mijn aanmelding CombiVoordeel mislukt is. Echter, CombiVoordeel wordt gewoon toegepast op mijn account.

Mijn nummer is overgezet met nummerbehoud en het automatische mailtje dat aanmelding mislukt is, staat op het nummer van Telfort dat nooit in gebruik is genomen. . Zou u deze meldingen stop kunnen zetten in het systeem?
icon

Beste antwoord door Michael 16 augustus 2016, 11:56

Hoi Michiel,

Dit klopt! Ons systeem checkt of de aanmelding nog klopt en vindt iets dat niet meer overeenkomt. Je hebt mogelijk de aanmelding gedaan met het 'tijdelijke Telfort nummer', hierna is nummerbehoud in gang gezet. Je zult deze melding maximaal drie keer krijgen.

Onze excuses voor de verwarring, Je mag de melding negeren.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Ik kreeg van Telfort voor de tweede keer een mailtje dat mijn aanmelding CombiVoordeel mislukt is. Echter, CombiVoordeel wordt gewoon toegepast op mijn account.

Mijn nummer is overgezet met nummerbehoud en het automatische mailtje dat aanmelding mislukt is, staat op het nummer van Telfort dat nooit in gebruik is genomen. Zou u deze meldingen stop kunnen zetten in het systeem?

Er zijn al meerdere reacties van gebruikers, waaronder ikzelf, die hier melding van hebben gemaakt.
Ik heb begrepen dat Telfort werkt aan een oplossing...
Dank voor je reactie Enterprise!!
Reputatie 8
Badge +9
Dank voor je reactie Enterprise!!
Graag gedaan... 😉
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Michiel,

Dit klopt! Ons systeem checkt of de aanmelding nog klopt en vindt iets dat niet meer overeenkomt. Je hebt mogelijk de aanmelding gedaan met het 'tijdelijke Telfort nummer', hierna is nummerbehoud in gang gezet. Je zult deze melding maximaal drie keer krijgen.

Onze excuses voor de verwarring, Je mag de melding negeren.