beantwoord

Combivoordeel: aanmelding niet gelukt

• 18 oktober 2016
  • 14 reacties
  • 581 keer bekeken

Reputatie 1
Ik maak al jaren gebruik van Telfort Internet en Telfort Mobiel.
Onlangs heb ik me aangemeld voor combivoordeel, maar nu krijg ik deze mail:
U heeft zich op 28-09-2016 aangemeld voor CombiVoordeel. We kunnen uw aanmelding niet verwerken. Op het door u opgegeven adres staat nog geen internet abonnement geregistreerd.

Ik kan niet reageren op de mail want afzender is noreply@telfort.nl
Ik hoor graag van Telfort wat er aan de hand is.
icon

Beste antwoord door Stephen 26 oktober 2016, 15:43

Bij de meeste gebruikers die hier hebben gereageerd blijkt dat de adresgegevens niet overeen komen. Zodra je je wilt aanmelden voor CombiVoordeel graag controleren of je adresgegevens overeen komen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Dblok, welkom op het forum! Wat vervelend dat je je niet kunt aanmelden voor CombiVoordeel. Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Kun je mij daarbij ook kenbaar maken van welk voordeel je gebruik wens te maken? Bij voorbaat dank!
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Melding dat mijn mobiel abbonement niet op hetzelfde adres staat. Maar op de rekening kloppen de beide adressen wel 😉 Kunnen jullie dit aanpassen?

Met vriendelijke groet, Leonie Hoefman
Reputatie 8
Badge +16
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Melding dat mijn mobiel abbonement niet op hetzelfde adres staat. Maar op de rekening kloppen de beide adressen wel 😉 Kunnen jullie dit aanpassen?

Met vriendelijke groet, Leonie Hoefman

Zie privébericht.
Geachte Telfort,

Ik ben sinds eind augustus klant bij jullie met glasvezel en interactieve tv. Nu krijg ik elke keer de melding als ik mij wil aanmelden voor de combivoordeel voor € 5 op de grote factuur dat mijn mobiele abonnement niet op hetzelfde adres staat, terwijl het wel het geval is.. Kunnen jullie dit zsm oplossen voor mij? want heb al 2 facturen betaald waar de combivoordeel niet op staat.

Graag hoor ik van jullie

Met vriendelijke groet,
Herbert Bosch
Reputatie 8
Badge +16
Geachte Telfort,

Ik ben sinds eind augustus klant bij jullie met glasvezel en interactieve tv. Nu krijg ik elke keer de melding als ik mij wil aanmelden voor de combivoordeel voor € 5 op de grote factuur dat mijn mobiele abonnement niet op hetzelfde adres staat, terwijl het wel het geval is.. Kunnen jullie dit zsm oplossen voor mij? want heb al 2 facturen betaald waar de combivoordeel niet op staat.

Graag hoor ik van jullie

Met vriendelijke groet,
Herbert Bosch

Beste Herbert, kun jij mij je adresgegevens en 06-nummer kenbaar maken in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je kijken wat er aan de hand is.
Ik heb u een prive bericht gestuurd
Ik heb een bijna soortgelijk probleem.
Vandaag kwam een mail binnen van Telfort met de volgende mededeling: "U heeft zich op 09-08-2016 aangemeld voor CombiVoordeel. We kunnen uw aanmelding niet verwerken. Op het door u opgegeven adres staat nog geen mobiel abonnement geregistreerd".
Het mobiele nummer dat in het bericht staat vermeld klopt overigens niet, was waarschijnlijk mijn tijdelijk nummer.

Heel vreemd, want mijn Combivoordeel (HBO pakket) is al een maand geleden ingegaan en staat ook op de laatste factuur vermeld.
En het HBO pakket staat momenteel nog in de zenderlijst. Ik hoop wel dat dit zo blijft.
Reputatie 8
Badge +16
@BHbosch,

Zie mijn reactie op jouw privébericht.

@janoniem,

Ik zie deze melding ook. Waarschijnlijk is hier sprake van een fout in het systeem. Jouw CombiVoordeel staat in ieder geval juist aangemeld. Excuses voor het ongemak.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb Stephen een privébericht gestuurd.
@Telfort of @Moderator
Ik heb hetzelfde probleem als BHbosch. Ik heb hierover een privébericht gestuurd naar @Stephen. Tot op heden nog niets van weer gehoord.
Ik hoor graag wie mij helpt dit op te lossen.

Vriendelijke groet, Jette
Reputatie 8
Badge +16
@Jette1991,

Zie privébericht.
Reputatie 3
Diezelfde email heb ik enkele keren gehad, ook hierover in het forum bericht, en genegeerd, omdat bij mij ook alles in orde was. Het heeft inderdaad iets met die tijdelijke 06-nummers te maken denk ik. Kun jij hier openlijk iets meer uitleggen Stephen?
Reputatie 8
Badge +16
Bij de meeste gebruikers die hier hebben gereageerd blijkt dat de adresgegevens niet overeen komen. Zodra je je wilt aanmelden voor CombiVoordeel graag controleren of je adresgegevens overeen komen.
Reputatie 8
Badge +16
Diezelfde email heb ik enkele keren gehad, ook hierover in het forum bericht, en genegeerd, omdat bij mij ook alles in orde was. Het heeft inderdaad iets met die tijdelijke 06-nummers te maken denk ik. Kun jij hier openlijk iets meer uitleggen Stephen?
Ik heb dit eerder aangekaart maar helaas kon de oorzaak niet gevonden. Vanaf nu verzamel ik voorbeelden welke ik intern zal uitzetten voor nader onderzoek.