beantwoord

CombiVoordeel aanmelden lukt niet

  • 30 juli 2019
  • 6 reacties
  • 175 keer bekeken

Reputatie 1
Na overstap naar Telfort met nummerbehoud is Combivoordeel op mijn nummer nog niet actief. Bij afsluiten van het abonnement heb ik aangegeven Combivoordeel te willen en ik heb vorige week ook de sms COMBIVOORDEEL AAN verstuurd naar 1266. Ik heb een Telfort glasvezel abonnement en mijn vrouw heeft een mobiel abonnement, daar is het wel gelukt. Maar tot op heden voor mijn abonnement nog geen resultaat. Ik heb sterke twijfels of dit goed gaat komen.... Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 augustus 2019, 12:04

@Fleurieus De specialisten zijn voor je bezig geweest en ik zie dat sinds gisteren alle voordelen actief zijn 🙂 Dat geldt zowel voor je pakket voor thuis als beide mobiele abonnementen. Hier heb je ook bevestigingen over ontvangen, klopt dat? Als je vragen hebt of als ik iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Fleurieus, niet fijn dat het aanmelden van CombiVoordeel niet vlot verloopt. Ik help je graag verder om dit op te lossen!

Ik heb meteen je gegevens opgezocht. Het aanmelden van jouw mobiele nummer is eerst niet goed gegaan, omdat de adresgegevens niet overeen kwamen met het abonnement voor thuis. Klopt het dat je deze vorige week hebt aangepast/bijgewerkt? Kan je de sms met 'COMBIVOORDEEL AAN' nog eens versturen, en wat voor bericht krijg je dan terug? Je kan ook proberen om de CombiVoordeel aanmelding online te doen.

Als het niet goed gaat op beide manieren, dan vraag ik de specialisten om er naar te kijken. Het komt sowieso goed 🙂 Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 1
HOI @Alexandra - Telfort ,

Dank voor je bericht. Vanmiddag heb ik nogmaals de sms verzonden. Als antwoord kreeg ik wederom "Beste klant, u wordt nu aangemeld voor de CombiVoordeel. Groet, Telfort.".

De adreswijziging had ik gedaan, omdat in dit forum ergens stond dat de adressen van beide abonnementen exact overeen moesten komen. En in het ene adres stond wel een spatie, het andere niet.

De abonnementen van mijn mobiel en het glasvezel abonnement zijn reeds samengevoegd. Combivoordeel aanvragen lukt daar niet, want "Het is momenteel niet mogelijk om je CombiVoordeel te wijzigen.
Als je een aanpassing hebt gemaakt kan je 30 dagen je CombiVoordeel niet wijzigen".

Fijn dat het goed gaat komen, laat je weten wanneer? ☺
Reputatie 1
Hoera, wat er in de systemen gewijzigd is weet ik niet, maar er kwam vannacht een sms binnen met de tekst "Op uw verzoek hebben wij de vermelding van uw mobiele nummer gewijzigd. Vragen? Kijk op telfort.nl/service. Groet, Telfort". En nu staat de dubbele data vermeld in de Telfort app.

Bijzonder, misschien moet er bij de uitleg van de procedure worden toegevoegd, dat je vaker moet sms'en naar 1266......
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Fleurieus, fijn dat het aanmelden van je mobiele nummer nu gelukt is! Dat zie ik ook terug als ik jouw CombiVoordelen nakijk. Gewoonlijk is meerdere keren aanmelden niet nodig, het ging nu mis omdat het adres eerst niet volledig overeen kwam. Dat komt heel precies, waardoor inderdaad de spatie die je noemt een boosdoener kan zijn.

De voordelen voor jullie mobiele nummers zijn nu actief, dat is fijn, ik zie alleen dat de voordelen voor je Thuis pakket nog niet aan staan. Daarom heb ik een melding aangemaakt voor de specialisten, om dit recht te zetten. Meestal is dat binnen een paar werkdagen geregeld, je ontvangt hiervan bevestiging per e-mail. Schrik niet als je toch een e-mail krijgt waarin staat dat CombiVoordeel uit wordt gezet. De specialisten zetten de voordelen soms uit om ze daarna in één keer allemaal te activeren. Je ontvangt dan vlak erna een bevestiging van het activeren van de voordelen.

Ik hou de voortgang voor je in de gaten. Laat je het me weten als je vragen hebt of als je iets hebt gehoord?
Reputatie 8
Badge +9
@Fleurieus De specialisten zijn voor je bezig geweest en ik zie dat sinds gisteren alle voordelen actief zijn 🙂 Dat geldt zowel voor je pakket voor thuis als beide mobiele abonnementen. Hier heb je ook bevestigingen over ontvangen, klopt dat? Als je vragen hebt of als ik iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag.
Reputatie 1
Hoi, ja, ik heb een heleboel smsjes en mailtjes gehad, maar alles lijkt nu goed te staan. Fijn 🙂 Danl voor je hulp!

Reageer