beantwoord

CombiVoordeel aanmelden lukt niet

• 23 juli 2019
  • 6 reacties
  • 205 keer bekeken

Omdat het mij niet lukt mijn vraag als nieuwe topic te plaatsen (Moet steeds Titel en Thema kiezen, wat ik heb gedaan) reageer ik op deze Topic ivm soortgelijk probleem.

Enkele maanden geleden heeft mijn echtgenote zich aangemeld als klant bij Telfort. Wij hebben Telfort Thuis Glasvezel en ikzelf heb daarnaast een Telfort mobiel abonnement sinds 2016. Met mijn mobiel nummer geniet ik Combivoordeel (2x mobiele data en € 5 korting op het Thuisabonnement.
Bij de aanmelding hebben we aangegeven ook met het mobiele nummer van mijn echtgenote gebruik te willen maken van Combivoordeel 2x data en € 5 korting. Dit was een van de redenen op klant te worden.
Het abonnement à € 12,50 met 2 Gb data (exclusief Combivoordeel) is op 10 juli ingegaan, waarbij zij bericht kreeg dat ze was aangemeld voor Combivoordeel. Zij kreeg op 10 juli echter geen dubbele data! Ook na het sturen van een SMS met COMBIVOORDEEL AAN naar 1266 veranderde er niets. We besloten de nieuwe maand af te wachten. De nieuwe maand startte op 22 juli en helaas bleek opnieuw geen Combivoordeel toegepast.
Ik heb daarop de klantenservice gebeld en e.e.a. gemeld. De dame die ik sprak moest even ruggespraak houden en deelde mij vervolgens mee, dat zij een "ticket " zou aanmaken en doorsturen naar een andere afdeling, die e.e.a. verder in orde zou maken. Ik zou daarvan een bevestigingsmail krijgen. Deze heb ik (nog) niet gehad. De Mb's die mijn echtgenote niet heeft ontvangen (m.i. 2x 2Gb) kon zij niet meer op haar account bijschrijven, hetgeen betekent dat we moeten wachten tot 22 augustus!? En nu maar hopen dat het dan wel goed komt. Ik heb aangegeven dat ik het een merkwaardige gang van zaken vind dat Telfort een fout niet kan / wil corrigeren. Het enige wat mevrouw kon melden, was dat zij dat snapte, maar er verder ook niets aan kon doen.
Ik plaats deze ervaring daarom op het Forum en ben benieuwd of anderen soortgelijke ervaringen hebben en wellicht toch een of andere compensatie hebben ontvangen? Ik zou me bijvoorbeeld kunnen voorstellen dat het abonnement gedurende 1 maand gratis op 5 Gb wordt gezet. Dan komen we nog 1 Gb tekort, maar dat zij dan maar zo.

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 24 juli 2019, 20:30

Ik zie inderdaad ook dat CombiVoordeel vandaag is ingegaan en de data nu is verdubbeld. Dat is fijn. Waar het precies is misgegaan is lastig te zeggen. Vooral omdat het 06-nummer in de administratie wel als 'aangemeld' stond aangemerkt. Voor de periode van 10 juli t/m 21 juli heeft je echtgenote in ieder geval ook 2 GB ontvangen, waarvan 1917 MB is meegenomen naar de "officiële" eerste factuurperiode. In totaal heeft zij nu dus 5917 MB. Als er nog iets is wat ik voor je kan doen, dan lees ik het graag.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dag @JMPG Janssen. Dank voor het doen van je verhaal hier. Ik kan me goed voorstellen dat je er niet blij mee bent dat het CombiVoordeel nog niet op beide mobiele abonnementen actief is. Het abonnement van jouw echtgenote is, zo begrijp ik, ingegaan op 10 juli. Zij kreeg toen bevestiging dat haar 06-nummer was aangemeld voor CombiVoordeel, maar haar data werd niet verdubbeld. Dat voelt best wel flauw natuurlijk.

Ik zie inderdaad dat je gisteren hebt gebeld met een collega. Als ik je abonnementen erbij pak, zie ik dat beide 06-nummers en het Thuis-abonnement zijn aangemeld voor CombiVoordeel. De registratie gaat dus wel goed. Er gaat echter iets mis bij het toekennen van de dubbele data aan het mobiele abonnement van jouw echtgenote. Om dat op te kunnen lossen, heeft mijn collega een melding (of een ticket zoals dat hier heel mooi heet) gemaakt bij de CombiVoordeel Desk. Het is nu even wachten op een update vanuit deze afdeling. Ik hoop van harte dat mijn collega's daar het probleem spoedig kunnen oplossen.

De dubbele data ontvang je voor de hele factuurperiode, nadat de bevestiging is ontvangen dat CombiVoordeel is ingegaan. CombiVoordeel wordt pas actief op het moment dat alle producten actief zijn en op hetzelfde adres geregistreerd staan. Je echtgenote had dus gisteren, bij aanvang van de nieuwe factuurperiode, 4 GB moeten krijgen. Zodra het probleem is opgelost, kijk ik graag of ik iets kan betekenen wat de misgelopen MB's betreft.
Update: Gisteren heeft mijn echtgenote een bericht gehad dat zij niet was aangemeld voor combivoordeel.
Dit terwijl wij bij het afsluiten van het abonnement in de Telfort winkel dit al hadden opgegeven en zij op 10 juli bericht kreeg dat zij was aangemeld voor Combivoordeel. Zekerheidshalve hebben wij op 10 jul ook nogi een SMS met COMBIVOORDEEL AAN gestuurd met haar mobiele telefoon. Hier kwam geen reactie op.
Gisteren dus opnieuw deze email gestuurd naar 1266 en vervolgens kreeg zij weer bericht dat zij was aangemeld! Vanmorgen zag ik in mijn Telfort, dat haar mobiele nummer nu wel vermeld staat bij Combivoordeel en bleek zij 2 GB extra te hebben gekregen. Dus dit is nu gelukkig gecorrigeerd.
De 2 GB die zij op 10 juli extra had moeten krijgen is zij dus misgelopen. Het zij zo. We beschouwen dit dan maar als "compensatie" voor het feit dat de periode van 10 tot 22 juli geen volledige maand was.
Neemt niet we, dat e.e.a. toch ergens op 10 juli is mis gegaan.
Reputatie 6
Badge +9
Ik zie inderdaad ook dat CombiVoordeel vandaag is ingegaan en de data nu is verdubbeld. Dat is fijn. Waar het precies is misgegaan is lastig te zeggen. Vooral omdat het 06-nummer in de administratie wel als 'aangemeld' stond aangemerkt. Voor de periode van 10 juli t/m 21 juli heeft je echtgenote in ieder geval ook 2 GB ontvangen, waarvan 1917 MB is meegenomen naar de "officiële" eerste factuurperiode. In totaal heeft zij nu dus 5917 MB. Als er nog iets is wat ik voor je kan doen, dan lees ik het graag.
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @JMPG Janssen. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent dat het verhaal zo duidelijk is. Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan lees ik het graag.
Ik beschouw dit Topic als afgehandeld, ondanks het feit dat onduidelijk is gebleven waarom de aanmelding voor Combivoordeel op 10 juli niet is gerealiseerd.
Reputatie 8
Badge +11
Kan ik begrijpen. Dan zal ik dit afsluiten aangezien Natasja op vakantie is.

Wanneer je weer vragen hebt, dan zien we graag weer een topic verschijnen.

Reageer