beantwoord

CombiVoordeel

• 27 december 2019
  • 4 reacties
  • 171 keer bekeken

Omdat blijkbaar de telefonist mijn probleem niet wilt/kan oplossen, het emailadres wat ik van hem kreeg niet werkt( of ik niet goed begrepen heb) en het klachten/ vragen formulier online niet werkt. Wil ik een privé online gesprek hebben om het probleem op te lossen.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 30 december 2019, 10:10

Hallo @M.walker, welkom bij ons op het forum. Op het forum voeren we het gesprek zoveel mogelijk openbaar, zodat anderen die met hetzelfde zitten er ook mee geholpen kunnen worden. Wat is er precies aan de hand met jouw CombiVoordeel? Ik begrijp jouw vraag ook nog niet, zou je dat hieronder kunnen toelichten? Ik zie dat je gebeld hebt, daarbij lijkt gesproken te zijn over het aanmelden van CombiVoordeel. Is dat waar het over gaat?

Bekijk reactie

4 reacties

Hallo @M.walker ,dan kun je bellen met 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Goh. Bellen heb ik al gedaan, zoals ik al zei. Twitter heb ik niet en facebooken is nou ook niet echt privé.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @M.walker, welkom bij ons op het forum. Op het forum voeren we het gesprek zoveel mogelijk openbaar, zodat anderen die met hetzelfde zitten er ook mee geholpen kunnen worden. Wat is er precies aan de hand met jouw CombiVoordeel? Ik begrijp jouw vraag ook nog niet, zou je dat hieronder kunnen toelichten? Ik zie dat je gebeld hebt, daarbij lijkt gesproken te zijn over het aanmelden van CombiVoordeel. Is dat waar het over gaat?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @M.walker, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is jouw vraag over CombiVoordeel inmiddels via een andere weg beantwoord? Als dat niet zo is, hoor ik graag nog van je wat er precies speelt.

Reageer