beantwoord

Combivoordeel

• 19 juli 2018
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb op 12-06 de mail gekregen dat mijn combivoordeel actief is geworden. Nu dacht ik leuk ik pas hem aan naar faxsport, maar dit kan niet. Hij blijft zoals bij iedereen staan op, over 30 dagen kun je hem aanpassen.
Nu lees ik op het forum dat jullie het kunnen aanpassen of kunnen inzien wanneer ik het voordeel kan aanpassen, klopt dit?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 juli 2018, 18:22

Hallo Martin, welkom op ons forum 🙂 Het lijkt niet altijd goed te gaan met het wijzigen van de CombiVoordelen momenteel, Ik heb het daarom nu voor je aangepast. Je zult hierover een bevestiging krijgen en je zult de zenders op tv krijgen!
Bekijk reactie

5 reacties

Uitgaande van 12-6 zou je verwachten dat je per 12-7 zou kunnen wijzigen.

Als je je profiel aanvult met je klant nummer alleen zichtbaar voor webcare dan is dit inderdaad mogelijk.
Top dank je, heb mijn profiel aangepast.
Voor webcare ter bevestiging je wil dus dat huidige combivoordeel veranderd naar Fox sport?
Yes dat klopt
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Martin, welkom op ons forum 🙂 Het lijkt niet altijd goed te gaan met het wijzigen van de CombiVoordelen momenteel, Ik heb het daarom nu voor je aangepast. Je zult hierover een bevestiging krijgen en je zult de zenders op tv krijgen!

Reageer