beantwoord

COMBIVOORDEEL

Al 3maanden probeer ik gebruik te maken van COMBIVOORDEEL en heb dat zoals het moet aangemeld met een SMS. Echter er komt niks of soms. Te weinig extra data bij
Bij telefonisch kontamt wordt mij verteld dat er een storing was bij de aanmelding en daardoor kan er geen extra data gegeven worden. Heel vreemd want ik zou wel aangemeld staan. En klagen mocht helemaal niet van de telefoniste het was immers iets wat ik gratis kreeg en kpn daar niet over klagen. Gelukkig is mijn abonnement binne 2maanden afgelopen en stap dan over naar een provider die. Me. Wel. Serieus neemt.. Ik heb al enkele maanden data bij moeten kopen in. Plaats van gebruik maken waar ik recht op heb.
Telfort bedankt ik trek mijn plan
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 16 juli 2018, 19:11

Hoi Baaltelfort, welkom op het Forum. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt. Als je al een tijd bezig bent, maar het gaat maar niet goed met de verdubbeling van de data voor jouw mobiele abonnement. Ik zie inderdaad dat je een week of twee terug contact hebt gehad. Alles zou inderdaad goed moeten staan. Ik zie alleen CombiVoordeel niet in jouw abonnement staan. Er gaat dus toch iets niet helemaal goed. Excuses hiervoor. Ik heb daarom meteen contact gezocht met de afdeling CombiVoordeel. Wat er er nu gaat gebeuren is het CombiVoordeel wordt uitgezet, hier krijg je een bevestiging van. Binnen 48 uur wordt het vervolgens weer aangezet dan staat het goed. De verdubbeling van data krijg je dan wanneer de volgende factuurperiode start.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +6
Hoi Baaltelfort, welkom op het Forum. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt. Als je al een tijd bezig bent, maar het gaat maar niet goed met de verdubbeling van de data voor jouw mobiele abonnement. Ik zie inderdaad dat je een week of twee terug contact hebt gehad. Alles zou inderdaad goed moeten staan. Ik zie alleen CombiVoordeel niet in jouw abonnement staan. Er gaat dus toch iets niet helemaal goed. Excuses hiervoor. Ik heb daarom meteen contact gezocht met de afdeling CombiVoordeel. Wat er er nu gaat gebeuren is het CombiVoordeel wordt uitgezet, hier krijg je een bevestiging van. Binnen 48 uur wordt het vervolgens weer aangezet dan staat het goed. De verdubbeling van data krijg je dan wanneer de volgende factuurperiode start.
Reputatie 1
Badge
wordt er nu wel of geen 10 euro afgeschreven, hoop van niet nu met het combivoordeel.
Reputatie 3
Badge +6
Ik begrijp dat je dat liever niet hebt rbuijt. Dit gaat dan om de korting van 5 euro die je misloopt? Want als het niet klopt, dan hoor ik dat graag en zullen we het achteraf in orde maken voor je.

Reageer