Combivoordeel

Reputatie 1
Op de site staat hoe meer telfort diensten hoe meer voordelen,

We hebben alles in 1 en 2 mobiele abonnementen bij telfort, het eerste mobiele abonnement was vlug toegevoegd en bevestigd, de 2 daarna, maar is nog steeds niet bevestigd, waarom is dit zo lang onderweg ?

Gaat dit ten koste van de korting ?

edit:
op :
https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/mijn-internet-tv-bellen/wm/combivoordeel-2/overzicht.htm

staat :
Hoe meer Telfort producten je hebt, hoe meer voordelen je hebt om uit te kiezen. Kies zelf het voordeel dat het beste bij jou, je partner of je gezin past. Geniet elke maand weer, zolang je de abonnementen blijft combineren.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Peter, de factuurkorting die je hebt besteld gaat over je Telfort Thuis abonnement. Daar is de korting al op verwerkt. Je krijgt niet per mobiel abonnement 5 euro korting extra. Als je ook terug kijkt op de deze pagina, staat er dat je eenmalig 5 euro korting op je Telfort Thuis abonnement kan kiezen. Het is inderdaad zo dat wanneer je meer Telfort Thuis producten hebt , je meer keuze hebt. Stel je hebt bijvoorbeeld geen televisie in je pakket, dan kan je niet kiezen voor het gratis opnemen pakket of Fox Sport Eredivisie. Dus hoe meer producten je hebt, hoe diverser de keuze is die je kan maken. Ik kan me voorstellen dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte. Hopelijk heb ik de onduidelijkheid weg kunnen nemen.
Reputatie 1
Hoi Wieger,

Dat staat niet op :
op :
https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/mijn-internet-tv-bellen/wm/combivoordeel-2/overzicht.htm

staat :
Hoe meer Telfort producten je hebt, hoe meer voordelen je hebt om uit te kiezen. Kies zelf het voordeel dat het beste bij jou, je partner of je gezin past. Geniet elke maand weer, zolang je de abonnementen blijft combineren.

//
dit geeft aan dat je meerdere kortingvoordelen kunt krijgen.

Wat is dan de diversiteit voor mij ?

groet,
Peter
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Peter, je geeft een link door naar je Mijn Telfort. Daar kan ik niet in kijken. Je citaat: Hoe meer Telfort producten je hebt, hoe meer voordelen je hebt om uit te kiezen. Dit doelt juist op de mogelijkheden aan voordelen, niet over de absolute hoeveelheid voordeel. De diversiteit voor jou is dat je zowel kan kiezen voor de korting op je Telfort Thuis factuur of korting het opnemen pakket of korting op Fox Sports Eredivsie of dat je de verdubbelaar krijgt. Niet alle klanten nemen een pakket af met televisie. Voor de klanten zonder televisie is er hierdoor minder keuze(voordeel) uit het Combivoordeel te halen.
Reputatie 1
dat zou betekenen dat ze geen keuze hebben ?
ik heb namelijk 1 keuze uit 4 dingen, terwijl ik 3 abonnementen heb bij Telfort.
minder dan 3 abonnementen zou dan minder dan 1 keuze zijn.

In het stukje wat ik ge quote heb staat, hoe meer abonnementen je afneemt hoe meer keus, tenminste dat suggereert het. De uitleg die je zelf geeft is een vreemde uitleg, waarom zou je uit meer dingen willen kiezen, een klant wil meer kiezen, niet uit meer.

Als dit niet zo is dan raad ik als afnemer van jullie producten aan om die tekst aan te passen. (het lijkt op misleiding)

Misschien dat 1 van de collega's (webadmin) bij Telfort je de website kan laten zien waar Mijn Telfort dit op laat zien (source).
Bij combi-voordeel is je internet aansluiting het uitgangspunt.
Je kan dan bij 3in1 als combivoordeel kiezen voor:

5,- euro korting op je Thuis Factuur
OF
Gratis 2x zoveel minuten en MB's
Een verdubbeling van je bel-, sms- en databundel. Voor elk extra (tot 5) mobiel abonnement op hetzelfde adres.
OF
Gratis FOX Sports Eredivisie
OF
Gratis Opnemen pakket

zie ook
https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel.htm

“Als je de richting van de wind niet kunt veranderen, verander dan de stand
Reputatie 1
Nogmaals: zie mijn vorig antwoord, de tekst op mijn telfort strookt daar niet mee
Ik heb hetzelfde probleem. Louter voor deze combinatiekorting heb ik dit tweede mobiele abonnement afgesloten, en nu schijnt de korting niet voor meerdere mobiele nummers te gelden. Hebben ze me met een veel te duur abonnement opgezadeld, Youfone is veel goedkoper.
Ik heb de hele voorwaarden gelezen, het staat nergens! Zie https://www.telfort.nl/algemeen/voorwaarden.htm:

"Klanten die zowel een Telfort abonnement met Internet voor thuis afnemen, als een mobiel abonnement van Telfort met daarin een bel- of internetbundel kunnen kiezen uit het Telfort CombiVoordeel: 2 x zoveel minuten, MB’s en sms’jes of €5,- korting op de factuur van het Internet abonnement.
...
Je kunt maximaal 5 mobiele abonnementen per adres aanmelden voor Telfort CombiVoordeel ‘Twee keer zoveel minuten, MB’s en sms’jes’ (er staat niets over het aantal abonnementen bij korting)
...
€ 5,- korting op je factuur van Thuis Internet
Dit voordeel gaat in 1 dag nadat je per mail én per sms de bevestiging hebt gekregen dat CombiVoordeel is ingegaan. Als dat halverwege de maand is, verrekenen we het kortingsbedrag naar het aantal dagen dat je die maand gebruikmaakt van CombiVoordeel.
Op de factuur van Thuis Internet staat het voordeel vermeld onder ‘Telfort CombiVoordeel ’. Je ziet het voordeel na de activatie direct terug in Mijn Telfort. (hier ook geen restrictie voor korting)
...
Je kunt maximaal 5 mobiele abonnementen aanmelden voor het voordeel 2 x zoveel minuten, MB’s en sms’jes. (wederom geen restrictie voor korting)"

kortom: nergens in de voorwaarde wordt een restrictie gelegd op hoevaak je 5,- korting kunt hebben, dus Telfort houdt zich niet aan haar afspraken.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Pieter, bedankt voor je reactie. In de veelgestelde vragen over het Combivoordeel lichten wij dit nog verder toe. Het combivoordeel van de factuurkorting is eenmalig op je Telfort thuis abonnement. Ik kan me voorstellen dat je graag nog een keer €5,- korting had gekregen, dat gaat in dit geval niet op.
Reputatie 1
Hallo Wieger,

Wanneer gaat telfort de (reclame)tekst daarop aanpassen ?

groet,
Peter
Hallo Wieger,

Volgens mij zijn de algemene voorwaarden rechtsgeldig, niet een of andere ver verstopte FAQ site.

Hoe jullie de voorwaarden interpreteren willen ik het abonnement niet meer. Maar mijn bedenktijd is al afgelopen voordat ik uberhaubt gebruik heb kunnen maken van het abonnement. (mijn nummer is na 2 maanden nog steeds niet voortgezet).

Ik ben zwaar teleurgesteld in Telfort.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Peter.6P, kan je mij aangeven welke uitingen je bedoelt? Dan wil ik dit nog voor je nagaan.

@Pieter van Kessel, erg jammer om te horen. Helaas kan ik je geen ander antwoord geven. Kan je mij wel een bericht sturen met daarin je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer? Dan wil ik graag nagaan wat er met het nummerbehoud speelt.
Reputatie 1
Zie mijn topic start :

op :

staat :

en de vervolg reacties op antwoorden van jezelf.

helaas kan ik er niet meer bij, daar ik al gebruik maak van Combivoordeel, de site wil steeds dat ik weer uitlog en inlog.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Peter.6P, ik heb je feedback doorgegeven. Dankjewel voor het meedenken!
Hi,
Ik heb precies het zelfde probleem. Combivoordeel.
In de quote staat het duidelijk ayt je het krijgt
Bijna had ik besteld, maar toch nog even gebeld, eerst bevestiging dat het zo was, en toen kwam het verhaal dat het maar een keer kan op een adres. Staat nergens!
Ook een 2e keuze NAAST de 5 euro korting , bv opnemen-pakket gratis kan NIET naast 5 euro combi korting.
Dus voor een 2 jarig telefoonabonnement denk je dat je maandelijks 24 * 5 = 120 euro korting krijgt? Mooi dus niet. Ik voel me opgelicht..:@

Jouw bestelling
Sim Only
3-in-1 Simkaart
24 maanden
CombiVoordeel
Gefeliciteerd! Je krijgt elke maand 5,- korting per maand op Telfort Thuis

Maandelijkse kosten
Bundel 14,-
1000 + 500 MB
300 + 100 min
Onbeperkt sms gratis
4G mobiel internet gratis

Totaal per maand 14,-
Waarvan 0,- voor het toestel

Eenmalige kosten
Je betaalt eenmalig 0,-

Bestel nu

Mail mij dit aanbod
Afgelopen week met vriendin overgestapt met 2x mobiel en alles-in-1 van KPN naar Telfort omwille van het combivoordeel.
2x dubbele data/belminuten en 5 euro korting tikt mooi aan dacht ik.

Tijdens het aanvragen van alles-in-1 dacht ik dat ik erachter kwam hoe het echt zat en dat ik maar 1x combivoordeel kon kiezen. Daarom had ik alles-in-1 een dag erna geannuleerd, omdat ik elders goedkoper uit dacht te zijn. Maar toen kwam ik erachter dat combivoordeel helemaal vervalt zonder Telfort thuis. En de 2x dubbele data dus ook.

Nu noodgedwongen maar weer Telfort thuis aangevraagd. 😠
Ik ben het er wel deels mee eens dat je heel goed moet lezen. Het wezenlijke verschil tussen keuze uit verschillende soorten voordeel bij afname van meerdere producten tv, mobiel en internet en meerdere voordelen wat je kan zien als een optelsom is niet altijd even duidelijk.

Dit regeltje "Geniet elke maand weer, zolang je de abonnementen blijft combineren" zou mischien geschrapt moeten worden want ik kan me heel goed voorstellen dat dit verwarring schept.
Strikt genomen hoef je maar 1 mobiel abonnement 1 tv en 1 internet aansluiting te combineren om één combi-voordeel te kunnen kiezen
Meerder mobiele abonnementen op 1 adres leveren zover ik weet geen extra combivoordelen op.
Dus op een bepaald ogenblik kan je niet verder combineren.
@Wieger - Telfort: nummerbehoud is een ander probleem, dat wordt getackelt. Het gaat er hier om dat de voorwaarden voor combivoordeel onduidelijk zijn, en dat Telfort dus zeer misleidend is.
Ik vind het een schande dat jullie dit afwuiven als "tja, wij bedoelen natuurlijk dat het maar voor 1 abonnement geldt, voor de rest kunnen wij er niets aan doen".
Het minste wat Telfort kan doen is erkennen dat de voorwaarden vaag zijn, en aan te bieden om het contract te laten ontbinden.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Pieter, mooi om te horen dat het nummerbehoud opgelost wordt. De communicatie over het Combivoordeel proberen wij zo duidelijk mogelijk op onze website door te geven. Kan je mij een bericht sturen met daarin je postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN? Ik wil dan nog verder nakijken of ik iets voor je kan doen.
Hoi Wieger, ben je het met me eens dat de voorwaarden van het combivoordeel onduidelijk en ambigu zijn?
Reputatie 7
Badge +13
Hey Pieter, zoals de voorwaarden zijn opgesteld haal ik er uit dat je óf de keuze uit een korting op je Telfort Thuis abonnement hebt. Voor mij is dat voldoende duidelijk. Jouw lezing haalde ik niet uit de voorwaarden toen ik ze las. Misschien komt het omdat ik meer uitleg heb gehad over het combivoordeel, misschien omdat ik de woorden anders uitleg. In dit topic merk ik dat er onduidelijkheid speelt, dat wil ik graag voorkomen. Vandaar dat ik je feedback over de voorwaarden ook doorgezet heb.
Ik sluit me helemaal bij de bovenstaande gebruikers aan.

- Het is onduidelijk dat je maar 1 keer een voordeeltje hebt ongeacht het aantal abonnementen. EN vanmorgen contact gehad met de klantenservice en die vertelde mij dat je maar één keer korting kon krijgen op je abonnement omdat je maar 1 interactieve abonnement hebt voor interactieve tv maar dat de data verdubelaar wel geldt voor alle telefoons, dus 1 keer korting en dataverdubbeling voor de rest...

En als je zonder cursus gehad te hebben het stukje hierover ook leest dan haal ik dat er dus ook uit!!:

Ik ben dus ook de draad kwijt en wacht dus maar even af hoe het nu precies zit. :?
Reputatie 1
Badge
Ook bij mij was er onduidelijkheid, voor de zekerheid heb ik daarom een tijd geleden hier ook een vraag over gesteld. Ik was ook in de veronderstelling dat je met 2 abonnementen 2 x €5.00 korting zou krijgen en dat je per telefoonabonnement kon kiezen welk voordeel je zou willen ....
Reputatie 8
Badge +2
Hoi bacsa, dank voor deze feedback. Kun je mij uitleggen wat je bedoelt met 'één keer een voordeeltje'? De voordeeltypes van CombiVoordeel gelden namelijk voor de rest van de duur van je contract. Ik hoor graag je.

@DeesVlees,

Het klopt wat je zegt. Een tijd geleden heb ik jou dit uitgelegd. Is er nu nog een andere vraag die ik kan beantwoorden?
Reputatie 1
Badge
@Michael
Nee, inmiddels is het me helemaal duidelijk hoe het zit door de uitleg.

Reageer