CombiVoordeel

Tags:
Marsha Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Marsha heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
Reacties: 0

17 februari 2017, 18:18

Ik ben na vanmiddag zeer ontevreden!
Vanaf begin januari ben ik bezig om FoxSport aan te vragen omdat mijn vader een trouwe klant is van Telfort. Ik ben coulant genoeg geweest om alle "kinderziektes" te accepteren, waardoor de FoxSport zogenaamd het nog niet doet.
Nu hoor ik vanmiddag dat mijn vader dan maar eerst "even" zijn mobiele abonnement moet verlengen nog wel wijzigen !!! Te belachelijk voor woorden!!!
Hebben jullie een oplossing of moet ik mijn vader maar vertellen dat hij beter al zijn abonnementen kan opzeggen bij Telfort?!
  • Koffiemok

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Koffiemok heeft ontvangen van andere leden.

Forum topper
    Reacties: 4522
    Piekfijn

Piekfijn

Vlijmscherp

Vlijmscherp

Mijn Telfort

Mijn Telfort

17 februari 2017, 20:33

Zolang je vader internet en TV + Mobiele aansluiting heeft kan hij gebruik maken van het Combivoordeel. In de voorwaarden kan ik maar 1 reden vinden waarom zijn mobiele aansluiting verlengd zou moeten worden:

Een Telfort Mobiel abonnement hebt (privé of zakelijk ZZP), dat is afgesloten na 3 januari 2011én een Internet abonnement van Telfort voor Thuis hebt. Heb je een Telfort Mobiel abonnement, maar is het eerder ingegaan dan 3 januari 2011? Dan kun je het verlengen om gebruik te kunnen maken van CombiVoordeel.

Ik weet veel over mobiel maar niet alles. ik ben ook maar een forumlid :)
  • Galdor68

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Galdor68 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 451

18 februari 2017, 00:42

Dat regeltje ben ik ook tegen gekomen was ik wel enigzins verbaasd over. Maar dat zou in dit geval wel de verklaring zijn.
  • Stephen - TelfortStephen - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Stephen - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 12900
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

18 februari 2017, 11:34

Hallo Marsha, welkom op het forum! Indien de abonnementen van je vader aan alle voorwaarden voldoen dan kan hij gewoon gebruikmaken van FOX Sports Eredivisie via CombiVoordeel. Graag ontvang ik zijn naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan kijken wat ik voor hem kan betekenen.
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopstephen

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.