Combivoordeel 5 euro korting

• 2 juni 2017
  • 9 reacties
  • 860 keer bekeken

Beste,
Zojuist aan de telefoon gehangen met de "klantenservice" van Telfort. Schijnbaar kan ik niet tweemaal combivoordeel kiezen met 2x 5 euro korting. Dit staat niet in de voorwaarden bij combivoordeel en voel me dan ook echt genaaid. Als ik geen 2x combivoordeel van 2 keer 5 euro korting kan kiezen wil ik ook van dit abonnement af. Dit is afgesloten met valse voorwendselen. Op het moment dat combivoordeel "verdubbelaar" erbij staat dat dit maximum voor 5 aansluitingen geldt, wil dit niet automatisch zeggen dat het combivoordeel 5 euro korting maar op één mobiele aansluiting geldt. Dit is erg misleidend en ik wil dan ook niet 2 jaar vast zitten aan iets waar ik vooraf niet voor gekozen zou hebben.
Graag hoor ik hoe ik hier vanaf kom?

9 reacties

De €5,- korting krijg je op je internet abo, niet op je mobiele abo.
Daarom kan dat ook maar 1 x gekozen worden.
De kortingsopties zijn OF en niet EN.
Dat is dus mijn punt, dat staat nergens duidelijk gecommunniceerd, jullie gaan ervanuit dat dit duidelijk is maar dat is niet zo, bij verdubbelaar staat dat dit geldt voor max van 5 mobiele aansluitingen, dan had je bij de 5 euro korting erbij moeten zetten dat dit enkel kan bij 1 mobiel abbo, dit is pure misleiding en als ik dit van te voren geweten had, had ik dit niet gedaan, dus ik wil graag een oplossing hiervoor, en nee ik wil geen ander combivoordeel.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Terrier45, wat jammer om te horen dat je de informatie over het combivoordeel niet duidelijk vindt. In onze communicatie doen we ons best de scheiding tussen het combivoordeel zo duidelijk mogelijk te trekken. Op deze pagina geven wij aan dat de korting op je Telfort Thuis factuur is en dat bij de verdubbelaar er tot maximaal 5 abonnementen toegevoegd kan worden. Ik begrijp dat je de korting liever op je mobiele abonnementen had gehad, maar dat is niet volgens de voorwaarden van het Combivoordeel.
Ik wil de korting niet op mijn mobiele abonnementen maar op mijn thuisabbo, 2x 5 euro omdat dit aangegeven staat op jullie site, je kan zelf je combivoordeel kiezen en bij 5 euro korting staat niet bij dat dit op maximum 1 mobiele aansluiting geldt.
Reputatie 7
Badge +7
Hi Terrier45, ik begrijp dat je de communicatie niet duidelijk vindt. Toch kan ik de korting niet voor je aanpassen. Ik snap dat dit niet het antwoord is waar je op hoopte, maar ik kan je geen ander antwoord geven. Wel wil ik je feedback delen met mijn collega's. Het doel is om dit soort verwarring te voorkomen. Kan je mij aangeven op basis van welk stuk in de communicatie jij verwacht dat je per mobiel abonnement 5 euro korting op je thuisfactuur krijgt?
Uit het simpele feit dat er bij de verdubbelaar duidelijk bijstaat max 5 mobiele abbo's en bij 5 euro korting staat niks bij, dan had daar bij moeten staan max 1 mobiele aansluiting per gezin.
Die €5,- is korting op je internet abo, en daar heeft iedereen er maar 1 van.
Je blijft de vergissing maken dat dat korting op je mobiele abo is.

5,- euro korting op je Thuis Factuur
Je ontvangt iedere maand 5,- korting op je Telfort Thuis factuur.
Reputatie 8
Badge +17
Het staat toch echt goed op de site en in de voorwaarden

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voorwaarden-voor-het-krijgen-van-combivoordeel.htm
Reputatie 7
Badge +7
Terrier45,

bedankt voor het aangeven van de onduidelijkheid. Als ik kijk naar de inhoud van je vraag, dan kan ik je geen ander antwoord geven dan je al eerder hoorde. Er wordt éénmalig 5 euro korting op je Telfort Thuis factuur gegeven.

Als ik jouw lezing over onze communicatie leg, dan kan ik me goed voorstellen dat je een andere verwachting hebt gekregen. In de voorwaarden wordt eerst de optie gemaakt; of je hebt 5 euro korting of je hebt de keuze voor een verdubbelaar. Dat er geen maximaal aantal abonnementen is genoemd, is omdat de korting niet per abonnement van toepassing is. Daarom staat in de latere regels uitgelegd hoe de verdubbelaar precies werkt.

Dit is ook in de geest dat je vaak één thuis abonnement hebt en meerdere mobiele abonnementen per huishouden. Daarom is de verdubbelaar voor meerdere abonnementen beschikbaar, maar is de korting niet te stapelen.

Dankjewel voor je feedback en nogmaals sorry voor het slechte nieuws.

Reageer