beantwoord

combivoordeel

• 19 mei 2014
  • 5 reacties
  • 496 keer bekeken

Even een vraagje (hier geplaatst omdat het geen mobiel, geen internet etc vraag is, dus als dit ergens anders thuis hoort verplaats maar).

Krijg net een aardig mailtje van Telfort, of ik misschien zou willen profiteren van combivoordeel als ik ook internet, tv, vast bellen ga doen met telfort. Ik heb al jaren internet van Telfort en sinds een jaartje of zo, internet, tv en vast bellen, en nog veel langer mobiel van Telfort.

De vraag is dus als volgt: Is dit weer zo'n leuke actie die alleen geldt voor nieuwe abbonee's? En zo nee, hoe krijg ik het voor elkaar dat ik van dit voordeel kan profiteren?

Met vriendelijke groet,

Tino van Uffelen
icon

Beste antwoord door Koffiemok 20 mei 2014, 06:41

Hoi tino070 en welkom op het forum.

Ook bestaande klanten kunnen gebruik maken van Combivoordeel. Alle voorwaarden en hoe te activeren lees je hier.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi tino070 en welkom op het forum.

Ook bestaande klanten kunnen gebruik maken van Combivoordeel. Alle voorwaarden en hoe te activeren lees je hier.
Reputatie 1
Goedemorgen,

Ik heb een vraagje: Mijn moeder wil graag overstappen van haar huidige internet en tv provider naar Telfort. Nu heeft ze al mobiel met internetbundel abonnement van Telfort. Komt ze dan in aanmerking voor combivoordeel actie? Ben gisteren wel in de winkel maar na het lezen van de gekregen folder snap ik er niks meer van. Ook op de site gekeken maar daar word ik niet veel wijzer van.
Moet je al internet en tv en een mobiel abonnement met internetbundel hebben om hiervoor in aanmerking te komen of 1 van de 2?
Alvast bedankt voor de opheldering!
Reputatie 1
Ze moet internet, TV en een mobiel abonnement met internetbundel hebben bij Telfort om in aanmerking te komen voor CombiVoordeel. Dus zodra ze is overgestapt en alles is opgeleverd is het mogelijk om haar te activeren voor CombiVoordeel.
Badge +2
Ze moet internet, TV en een mobiel abonnement met internetbundel hebben bij Telfort om in aanmerking te komen voor CombiVoordeel. Dus zodra ze is overgestapt en alles is opgeleverd is het mogelijk om haar te activeren voor CombiVoordeel.

Het antwoord van Xystus is correct. Gek dat de Telfort medewerker je niet goed genoeg duidelijk heeft kunnen maken wat de voorwaarden van CombiVoordeel zijn.

In het kort:
Zodra er Internet + iTV en Mobiel met Min + MBs van Telfort worden afgenomen op hetzelfde adres, kan je gebruik maken van een eigen gekozen CombiVoordeel.
Reputatie 1
Dank je voor de berichtjes. Ik zag het inderdaad als je besteld online dat je dit meteen kan regelen. Ga dit zo snel mogelijk in orde maken!

Reageer