beantwoord

Combivoordeel

• 9 april 2014
  • 4 reacties
  • 1021 keer bekeken

Reputatie 1
Goedenmorgen,,

Ik zie net op de website dat je bij het combivoordeel ook kon kiezen tussen een HBO-pakket of een korting op je factuur..
Maar wij zijn nu met 3 personen op het adres die een telfort abbonement hebben is dat dan ook mogelijk dat ik het hbo pakket neem mijn vrouw een korting pakt van 5 euro en mijn zoon de verdubbeling?

Alvast bedankt..
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 11 april 2014, 10:56

@Djerdjan en Combivoordeel,

Welkom op ons forum!
Maar wij zijn nu met 3 personen op het adres die een telfort abbonement hebben is dat dan ook mogelijk dat ik het hbo pakket neem mijn vrouw een korting pakt van 5 euro en mijn zoon de verdubbeling?

Nee, dit is niet mogelijk. Per huishouden kun je één korting kiezen. Dit geldt niet voor de verdubbeling, die kunnen maximaal vijf personen per huishouden activeren.

Denise
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
Wat een goeie vraag ik wil dit ook weten, ik zou graag het HBO pakket willen en 5 euro korting voor de rest van de familie
dan komen we met ze 4tjes mooi uit op €7 per maand, dit zou geweldig zijn als dit kon Telfort!
Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons forum!

Nee, dit is niet mogelijk. Per huishouden kun je één korting kiezen. Dit geldt niet voor de verdubbeling, die kunnen maximaal vijf personen per huishouden activeren.

Denise
Reputatie 1

Welkom op ons forum!

Dus als ik de 5 euro korting kies, kan mijn vrouw dan ook de verdubbeling kiezen of is dat niet mogelijk?
Denise
Badge +2
Nee, zoals Denise aan geeft; of allemaal de verdubbeling of 1x iets anders (dus 1x €5 korting).

Reageer