beantwoord

Combivoordeel 400 extra belminuten krijg ik maar niet!!

• 16 juli 2018
  • 2 reacties
  • 218 keer bekeken

Sinds ongeveer 2 jaar heb ik combivoordeel (televisie, internet en mobiel). Ik had als voordeel dubbele mb's en dubbele belminuten.
Ongeveer 4 maanden geleden kreeg ik halverwege de maand een sms dat mijn belminuten bijna op waren en een maand later hetzelfde. Ik vond het vreemd, maar dacht er niet bij na want ik had veel gebeld. Daarna bleek dat zonder dat het me is laten weten de dubbele belminuten er ineens afgehaald waren, dus ik hield niet veel over.
Toen bekend werd dat alle kosten bij alle providers een stuk duurder gingen worden kreeg ik een mail van telfort: Goed nieuws: Ik kreeg per 1 juni niet alleen dubbele data, maar ook E5,- korting op de Telfort thuis factuur en 400 belminuten per maand extra.Mooi, dan hoef ik niet te gaan kijken naar een andere provider, want daar ben ik dik tevreden mee.

Maar... ik heb nooit mijn 400 extra belminuten gehad, ik ben ondertussen 4 lange telefoontjes aan de klantenservice verder (die ook gewoon van mijn belminuten afgaan) en de eerste 2 keer is me gezegd dat het door een landelijke storing kwam, binnen een week zou het opgelost zijn. De derde keer is het verder uitgezocht en volgens de medewerkster aan de telefoon had ze nu gevonden "waar de angel zat" en binnen een week zou ik een mail of sms krijgen dat ik de 400 extra minuten zou hebben.
Je raad het al: een week later kon ik weer gaan bellen, want ik had niks gehoord.
Dat laatste gesprek hoorde ik tot mijn verbazing dat het regelen van mijn belminuten stond gepland voor (ondertussen) aanstaande woensdag, ruim 2 weken na mijn vorige telefoontje. Het arme meisje aan de telefoon durfde al bijna niet meer te zeggen dat het woensdag geregeld zou zijn.
Ik ben wel gecompenseerd voor de gemiste belminuten, maar dat schiet ook niet hard op, want buiten je bundel bellen is een stuk duurder dan er vergoed wordt.
Na dat telefoontje nu een week geleden kreeg ik een mail van Telfort: Goed nieuws (alweer): Uw combivoordeel is aangezet en vanaf nu heeft u dubbele data!
Daar zakt mijn broek van af, die dubbele data had ik namelijk al vanaf het begin.
Dit mailtje doet me vermoeden dat het met de 400 extra belminuten nog niet geregeld is, maar ik zal nog even afwachten tot woensdag.
Ik kan ook niet meer bellen met de klantenservice, want terwijl de maand nog 15 dagen duurt heb ik nog een half uur beltegoed en die ga ik liever gebruiken op andere manieren dan aan de klantenservice.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben (gehad)? en misschien zijn er tips die ik kan gebruiken?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 juli 2018, 08:25

Hoi Rianne1, welkom op het Forum. Wat een gedoe allemaal zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt van de situatie. Je wilt gewoon die 400 minuten. Datgene waar je recht op hebt. Nu zie ik inderdaad dat je meerdere malen contact hebt gehad. Elke keer werd je wat anders verteld. Dat is natuurlijk erg spijtig. Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Ik zie ook dat het een week uitgesteld is. Dat is niet fijn want je kan de minuten goed gebruiken. Excuses hiervoor. Ik zie dat de oplossing gepland staat voor morgen. Dat wist je al. Ik ga er van uit dat het morgen opgelost wordt en dat de 400 minuten worden toegevoegd. Wil je mij het morgen laten weten of de minuten zijn toegevoegd?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Er is best her en der wat gerommel met het CombiVoordeel de laatste tijd.
Goed dat je het hier meldt. Webcare pikt je topic wel op al je aan de beurt bent.
Zorg alvast dat je klantnummer in je profiel staat zodat ze meteen weten om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Rianne1, welkom op het Forum. Wat een gedoe allemaal zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt van de situatie. Je wilt gewoon die 400 minuten. Datgene waar je recht op hebt. Nu zie ik inderdaad dat je meerdere malen contact hebt gehad. Elke keer werd je wat anders verteld. Dat is natuurlijk erg spijtig. Je wilt gewoon weten waar je aan toe bent. Ik zie ook dat het een week uitgesteld is. Dat is niet fijn want je kan de minuten goed gebruiken. Excuses hiervoor. Ik zie dat de oplossing gepland staat voor morgen. Dat wist je al. Ik ga er van uit dat het morgen opgelost wordt en dat de 400 minuten worden toegevoegd. Wil je mij het morgen laten weten of de minuten zijn toegevoegd?

Reageer