beantwoord

Combinatievoordeel nog niet actief

  • 18 mei 2017
  • 1 reactie
  • 399 keer bekeken

Badge
Ik heb bij het aanvragen van mijn glasvezel thuis abonnement tegelijk ook het combinatievoordeel (5 euro korting) aangevraagd. Ik ben namelijk al jaren mobiel klant van jullie. De glasvezel verbinding is inmiddels actief en werkt naar behoren. Ook heb ik de eerste factuur inmiddels ontvangen waarop de korting echter ontbreekt. Mijn vraag is dan ook of u dit alsnog voor mij wilt doorvoeren per startdatum van het abonnement (15-5)? Alvast bedankt voor het reageren.
icon

Beste antwoord door jimny 18 mei 2017, 19:25

Via je mijn telfort thuis kun je zien of de combikorting al actief is, zoniet dan kun je hetzelf ook aanzetten, heb je wel een bevestiging gehad over de combikorting.
Als combikorting aanstaat dat wordt het op de 2e of 3e factuur met je verrekend
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +18
Via je mijn telfort thuis kun je zien of de combikorting al actief is, zoniet dan kun je hetzelf ook aanzetten, heb je wel een bevestiging gehad over de combikorting.
Als combikorting aanstaat dat wordt het op de 2e of 3e factuur met je verrekend

Reageer