beantwoord

Combinatiekorting icm Opnemen

• 7 mei 2017
  • 12 reacties
  • 369 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Opnemen als keuze voor combinatiekorting werkt niet. Gebeld afgelopen week. Omgezet naar factuurkorting + opnemen als abonnement. Werkt ook (nog) niet. Opnemen abonnement staat uit.

Achtergrond. Voormalig klant van Lijbrandt. Combinatiekorting loopt icm mobiel abonnement van mijn vrouw. Instellen icm HBO heeft al heel veel moeite gekost.

STB is Amino A130M. Zwarte afstandbediening. Updaten naar nieuwste firmware. Geen oplossing. Modem 10 minuten zonder stroom. Geen oplossing.

Hoe verder?
icon

Beste antwoord door Stephen 21 oktober 2017, 12:26

Hallo Ritchie, bedankt voor je reactie. Als je het wilt dan kunnen we het precies zo laten zoals het is. Ik zie wel dat de factuurkorting werkt omdat deze wordt toegepast op je factuur voor Telfort Thuis.
Mocht je toch het opnemen pakket als combivoordeel willen dan kan ik dit uiteraard voor je wijzigen.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Ritchie, welkom op het forum! Mijn collega's zijn druk bezig om dit voor jou op te lossen. Wij streven ernaar om het deze week gerealiseerd te hebben.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Reputatie 1
Badge
Ik heb nog niks gehoord van telfort. En opnemen staat nog steeds als 'niet geabonneerd' op mijn STB.
Reputatie 1
Badge
In mei zijn er aanpassingen door Telfort gedaan in mijn abonnementsvorm om ea werkend te krijgen, maar tot op heden kan ik nog niet opnemen. Nu heb ik opnemen in de zomerperiode niet nodig gehad/gemist, maar het winterseizoen komt er weer aan. Dan zou het wel prettig zijn.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Ritchie, excuses voor de zeer late reactie. Ik zie dat de factuurkorting nog steeds actief is. Ik kan dit voor je wijzigen naar het opnemen pakket maar dan zal de factuurkorting wel komen te vervallen. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Badge
De vorige keer is vanuit Telfort besloten om het abonnement “opnemen” toe te voegen en dat te compenseren met factuurkorting.

Dit ipv combinatiekorting omdat opnemen toen ook niet werkte.

Abonnement Opnemen icm Factuurkorting weer terugdraaien naar Combinatiekorting lijkt mij niet zinvol. Beide vormen van korting werken niet. Lijkt me eerder een technisch/instellingenprobleem.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Ritchie, bedankt voor je reactie. Als je het wilt dan kunnen we het precies zo laten zoals het is. Ik zie wel dat de factuurkorting werkt omdat deze wordt toegepast op je factuur voor Telfort Thuis.
Mocht je toch het opnemen pakket als combivoordeel willen dan kan ik dit uiteraard voor je wijzigen.
Reputatie 1
Badge
Dat de factuurkorting werkt zie ik op de factuur. Maar opnemen kan ik nog steeds niet (heeft het ook nooit gedaan)

Of het via Combikorting of via Factuurkorting loopt maakt me niet uit. Als ik maar kan opnemen. Proberen dit sinds einde HBO eind vorig jaar werkend te krijgen.
Reputatie 8
Badge +7
Beste Ritchie, de factuurkorting en combikorting zijn hetzelfde. In het systeem staat het opnemen pakket gewoon actief. Kun je de Amino resetten om te kijken of het wel lukt om op te nemen? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Badge
Beste Stephen,
Als er niets aan jullie kant verandert is, dan heeft resetten geen zin. Dat is de afgelopen maanden al met regelmaat gebeurt (om andere redenen). Ik kan tot op heden niet opnemen en opnemen staat ook uit als ik bij mijn geactiveerde abonnementen kijk via de Amino.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Ritchie, vreemd dat het opnemen pakket het niet doet want deze is geactiveerd. Ik heb je een terugbellinkje gestuurd via een privébericht. Laat je even weten zodra je bent gebeld?
Reputatie 1
Badge
Of het komt door de overstap naar glasvezel van Lijbrand naar Telfort OF door het verwijderen van de dubbele registratie van het opnemen abonnement weet ik niet. Wel dat het inmiddels werkt. Opnemen, afkijken. Via de app werkt het nu uitstekend.
Reputatie 8
Badge +7
Of het komt door de overstap naar glasvezel van Lijbrand naar Telfort OF door het verwijderen van de dubbele registratie van het opnemen abonnement weet ik niet. Wel dat het inmiddels werkt. Opnemen, afkijken. Via de app werkt het nu uitstekend.
En zo hoort het! Bedankt voor het melden. 😃

Reageer