beantwoord

Combi voordeel niet te wijzigen, ook bij mij niet!!!

• 25 juli 2018
  • 13 reacties
  • 332 keer bekeken

Hallo webcare medewerker, ook ik heb geprobeerd de wijzigingen door te voeren, maar dat lukt op dit moment niet bij meerderen niet zoals ik lees in het forum .
Mijn eerste verander datum is 23 juli 2018
Mijn profiel is bijgewerkt dus vandaar uit kan je aan de slag om mijn voordeel aan te passen.
Wil graag de € 5,00 voordeel en dan de dubbele data.
Uit ervaring weet ik dat ik altijd goed geholpen ben door Webcare en vandaar dat ik mij dan ook richt op contact met wegcare en niet zit te wachten op allerlei tips e.d. , hoe goed bedoelt dan ook.

met vriendeijke groet,
RON
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 juli 2018, 16:26

Hoi ronensan, ik zie inderdaad dat je de wijziging nog niet kon doorvoeren. Waarom, dat durf ik zo niet te zeggen. Ik dacht dan probeer ik het zelf. Helaas ging dit ook niet helemaal goed. Excuses hiervoor. Ik heb daarom met mijn collega's gebeld van de CombiVoordeeldesk. Ook bij hun lukt het niet, dus ze hebben een melding gemaakt bij de Technische Dienst. Binnen 5 werkdagen nemen ze nog weer contact met je op om het te bespreken.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi ronensan, ik zie dat de melding nog steeds openstaat bij mijn collega's. Het is nog even afwachten tot dit gebeurt. Mocht je dinsdag nog niets hebben gehoord, dan hoor ik dat graag en dan ga ik verder actie ondernemen.

@stijno Ik zie inderdaad dat het ene nummer niet aan de voorwaarden voldoet, waarom dat is kan ik zo niet achterhalen. Dat is het vreemde. Ik heb daarom het nummer afgemeld. Zou je deze over 48 uur weer aan willen melden door COMBIVOORDEEL AAN naar 1266 te sms'en? Ik hoor graag of het lukt.
Ik wil even ter aanvulling het volgende bevestigen.
Het combi voordeel mobiel bellen, 200 MB internet en tv is reeds lang van toepassing en goed verwerkt Hierover heb ik reeds eerder een goede oplossing gekregen via de helpdesk. Dus hier niets veranderen..!
Mobiel hebben we nu drie abonnementen. Twee er van zijn goed geregeld. ik heb begrepen dat in het zomer aanbod er meerdere mobiele Telfort abonnementen na aanmelding op hetzelfde adres gebruik kunnen maken van het dubbele data aanbod. Verder is alles OK alleen voor nummer ‭+316******** wil ik hier gebruik van maken verder is alles OK.
Ik heb de x cijfers ivm privacy afgeschermd. Met vriendelijke groet, Stijn O

Admin: nummer verwijderd i.v.m. pricavy
Nog geen reactie ontvangen op bovenstaand bericht
Beste moderator/ Bart,

Er zou door de technische dienst contact met mij worden opgenmonen.
Tot vandaag is dat nog niet gebeurd, zou je mijn probleem weer onder de aandacht van de technische dienst willen brengen.

vriendelijke groet,
Ron
Ja ik begrijp ook niet dat de verwerking van dit mooi zomeraanbod het zo moeilijk en traag verloopt. Ik heb nu een combi abo met internet en tv en mobile, daarbij nog een mobiel alleen lukt het maar niet mobiel nummer drie die ook op dat adres geregistreerd staat in aanmerking te laten komen door dubbel combi voordeel. Vervelend is ook dat ik dit nummer niet mag vermelden ivm privacy, maar de aanvraag zoals aangegeven per sms wordt keer op keer afgewezen.
Reputatie 8
Badge +11
Kun je het betreffende nummer niet gewoon in je profiel zetten onder "Extra informatie"? Dat is alleen voor jou en Telfort zichtbaar.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi ronensan, ik zie inderdaad dat je de wijziging nog niet kon doorvoeren. Waarom, dat durf ik zo niet te zeggen. Ik dacht dan probeer ik het zelf. Helaas ging dit ook niet helemaal goed. Excuses hiervoor. Ik heb daarom met mijn collega's gebeld van de CombiVoordeeldesk. Ook bij hun lukt het niet, dus ze hebben een melding gemaakt bij de Technische Dienst. Binnen 5 werkdagen nemen ze nog weer contact met je op om het te bespreken.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb niets meer van jullie vernoemen. Betekent dat het opgelost is?
OK,dank je voor de mail en ik wacht af.

groet
Ron
Nee ook mijn combi verzoek wordt steeds afgewezen voor nr ‭+31 6 *********

Admin: Nummer hier verwijderd en toegevoegd aan je profiel
Hallo @stijno misschien kan je beter je telefoonnummer hier verwijderen ivm privacy.
Dit is een openbaar Forum en iedereen kan het lezen.
Je kunt dit weghalen door op de 3 puntjes te gaan staan en dan kan je het bewerken.

Je kan beter je telefoon of klantnummer in je profiel zetten.
Dus niet op dit Forum, dit kunnen alleen medewerkers van Telfort lezen.
Webcare kan je dan ook eerder helpen als je aan de beurt bent.
Je wordt geholpen op volgorde van binnenkomst.
Nee ook mijn combi verzoek wordt steeds afgewezen voor Dit nummer
@stijno

Ik bedoelde het eerste stukje wat je geschreven had en dat bewerken.
Dit kan dacht ik een uur na het plaatsen.

Ik zie dat de tijd inmiddels verstreken is.
Kan een moderator misschien helpen?

Reageer