Mijn eerste verander datum is 23 juli 2018
Mijn profiel is bijgewerkt dus vandaar uit kan je aan de slag om mijn voordeel aan te passen.
Wil graag de € 5,00 voordeel en dan de dubbele data.
Uit ervaring weet ik dat ik altijd goed geholpen ben door Webcare en vandaar dat ik mij dan ook richt op contact met wegcare en niet zit te wachten op allerlei tips e.d. , hoe goed bedoelt dan ook.
met vriendeijke groet,
RON
Beste antwoord door Bart - Telfort
Hoi ronensan, ik zie inderdaad dat je de wijziging nog niet kon doorvoeren. Waarom, dat durf ik zo niet te zeggen. Ik dacht dan probeer ik het zelf. Helaas ging dit ook niet helemaal goed. Excuses hiervoor. Ik heb daarom met mijn collega's gebeld van de CombiVoordeeldesk. Ook bij hun lukt het niet, dus ze hebben een melding gemaakt bij de Technische Dienst. Binnen 5 werkdagen nemen ze nog weer contact met je op om het te bespreken.
Bekijk reactie