beantwoord

Combi voordeel niet te wijzigen ?

Reputatie 1
Badge
Is er al bekend waneer dit gaat gebeuren?
Uit een eerder mailtje zou dit vanaf 18 juli moeten zijn..

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 21 juli 2018, 13:43

Hallo Boompje, welkom op ons forum! Ik weet niet waarom je de melding krijgt dat het niet aangepast kan worden, ik kreeg de mogelijkheid namelijk wel. Ik heb het Pluspakket meteen vervangen door het Fox Sports Eredivisiepakket. Je krijgt daar nog een bevestiging van 🙂

Bekijk reactie

19 reacties

Dat hang er mee samen wanneer de laatste wijziging van het combivoordeel heeft plaats gevonden. Dat kan zelfs de 18e zijn dan moet je er 30 dagen bij telken en kom je op 18 augustus uit, een webcare medewerker kan dit zien.
Reputatie 1
Badge
Hoi Galdor,wij hebben nog nooit wat gewijzigd in het combivoordeel vandaar mijn vraag..
Dan komt het door de veranderingen in het Telfort systeem zelf. Wil je het gewijzigd hebben? Zo ja vul je profiel zoveel mogelijk in dan zou een webcare medewerker dit voor je kunnen doen.
Reputatie 1
Badge
Hoi Galdor,waar moet ik mijn profiel zoveel mogelijk invullen? Wij willen graag het Fox Sports Eredivisie en 2x zoveel data..
Rechtsbovenin op je naam of foto klikken dan instellingen. De velden alleen zichtbaar voor webcare zo volledig mogelijk invullen dus klantnummer etc.
Reputatie 1
Badge
Hoi Galdor,ik heb ons klantnummer ,woonplaats en de geboortedatum ingevuld.
Hoi Boompje, Prima alle vragen worden op volgorde van binnenkomst behandeld dus even geduld, of anders via Facebook, Chatoptie of de telefonische helpdesk proberen.
Reputatie 8
Badge +10
Hallo Boompje, welkom op ons forum! Ik weet niet waarom je de melding krijgt dat het niet aangepast kan worden, ik kreeg de mogelijkheid namelijk wel. Ik heb het Pluspakket meteen vervangen door het Fox Sports Eredivisiepakket. Je krijgt daar nog een bevestiging van 🙂
Reputatie 2
@Jasper - Telfort

Beste Jasper (of andere webcare medewerker),

Ik kan mijn combivoordeel nog steeds niet wijzigen van Pluspakket naar €5 voordeel. Zou u dat alstublieft voor me kunnen doen?

Al vast bedankt!
Reputatie 8
Badge +10
Ik heb het voor je gewijzigd @Timmy_01, je krijgt hier nog een bevestiging van! 🙂
Reputatie 2
@Jasper - Telfort

Hartelijk bedankt, Jasper!!!
Reputatie 1
Badge
Hoi Jasper,geen idee waarom ik dat niet kon wijzigen..
Inmiddels is de wijziging wel doorgevoerd,bedankt hiervoor.
Zoonlief heeft al gretig naar Fox sports gekeken ondanks dat het bloedje heet is hahahaha..
Reputatie 8
Badge +10
Graag gedaan, voor beiden :)
Het is heerlijk weer inderdaad, maar sportevenementen zijn ook belangrijk. Weer of geen weer, ik zit bijvoorbeeld vrijwel elke F1 Grand Prix' bij de tv 😉
Reputatie 1
21 juli geweest maar kan nog steeds niks wijzigen in combivoordeel!!. Niet dat ik dat op dit moment wil maar het zou toch moeten kunnen als ik dat wel zou willen? Combivoordeel was 21 juni ingegaan dus de 30 dagen zijn al lang om!.

Reputatie 8
Badge +10
Hi Ben, je zou het inderdaad zelf moeten kunnen wijzigen maar momenteel lijkt het niet voor iedereen goed te gaan. Wat wil je precies wijzigen? Ik kan het nog wel wijzigen namelijk 🙂
Reputatie 1
Hoi Jasper,
Sinds gisterenavond werkt het weer, kreeg toen een sms met de tekst uw aanmelding voor Combivoordeel is gelukt. Beetje vreemd want combivoordeel was al lang actief!. Dus op één of andere wijze staan er volgens mij 2 datums voor combivoordeel geregistreerd bij Telfort. De vorig mail die ik kreeg stond namelijk in dat combivoordeel met 2x zoveel data en het pluspakket vanaf 21 juni actief was.
Ik zal het eens in de gaten houden of dat het volgende keer weer gebeurd.
Reputatie 8
Badge +10
Goed om te lezen dat het weer werkt! Ik heb het nu ook nagekeken en ik zie 1 aanmelding actief, het lijkt erop alsof de mobiele nummers opnieuw zijn aangemeld om het opnieuw te activeren. CombiVoordeel zelf is al actief sinds maart vorig jaar, dat is niet veranderd dus. Ik zie nog wel dat het Pluspakket nog actief is, wilde je die wel houden?
Reputatie 1
Ja hoor Jasper, is goed dat pluspakket wil ik houden.
Bedankt.
Reputatie 8
Badge +10
Dan laten we het zo inderdaad :)

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, je kunt dan altijd een nieuw topic aanmaken.

Reageer