beantwoord

Combi-voordeel niet geactiveerd?

  • 10 maart 2015
  • 1 reactie
  • 650 keer bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs mijn abonnement overgezet van een ander bedrijf naar jullie. Een medewerker van jullie klantenservice heeft mij heel goed geholpen, ik was daar erg tevreden over.
De reden dat ik ben overgestapt is dat ik al internet en televisie bij jullie heb afgesloten. Ik wilde een sim-only abonnement en doordat ik bij jullie met behulp van de combi-voordeel het dubbele aantal mb's en minuten kon krijgen, was dit voor mij erg aantrekkelijk. Als dit aanbod er niet was, was ik bij mijn vorige provider gebleven.
Nu kan ik nergens op het contract dat ik heb ontvangen iets vinden over een geactiveerd combi-voordeel deal.
Gister is mijn nieuwe simkaart geactiveerd en binnen nog geen 24 uur zijn volgens telfort al mijn MB's op. Nu begrijp ik dat ik doordat het abonnement voor een periode van twee dagen geldt, dan gaat pas een volledige maand in, ik tijdelijk minder MB's heb. Maar ik zou toch meer moeten hebben dan ik nu heb.
Kan iemand dus voor mij nakijken of de activatie van het combi-voordeel wel goed is verwerkt, aangezien ik nergens een vermelding heb kunnen vinden dat dit inderdaad is ingegaan? Anders ben ik voor niks overgestapt naar telfort, wat ik erg onprettig zou vinden.

Mvg,
Rosanne
icon

Beste antwoord door Koffiemok 10 maart 2015, 22:53

Hoi Roasanne,

Combivoordeel dient nog wel geactiveerd te worden. Dit doe je via deze pagina: https://www.telfort.nl/Persoonlijk/CombiVoordeel/CombiVoordeel.htm
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Roasanne,

Combivoordeel dient nog wel geactiveerd te worden. Dit doe je via deze pagina: https://www.telfort.nl/Persoonlijk/CombiVoordeel/CombiVoordeel.htm

Reageer