beantwoord

combi voordeel met mob abonnement wil maar niet lukken

• 31 januari 2018
  • 20 reacties
  • 198 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Geprobeerd om naast mijn televisie en internet ook een aanbieding te nemen voor mobiel , maar schijnt heel moeilijk te zijn , dan moeten ze een klantnr van oude provider , dan aanmelding niet gelukt , dan aanmelding niet kunnen verwerken , dan is er geen aansluiting bij t adres enz enz , ben er nu klaar mee , dan maar niet , ik bel me steeds rot elke keer weer.
Volgens mij willen ze er geen klanten bij.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 2 februari 2018, 11:14

Hoi sm1001802486, uiteraard krijg je reactie. Ik raad je aan om te bellen hiervoor. Zo kun je direct schakelen met mijn collega's van nummerbehoud. Zij kunnen je order inzien en wijzigen en tevens contact opnemen met Tele2 hierover. Dat laatste kan ik niet.
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je een mobiel abo met nummerbehoud wilt hebben dan heeft Telfort inderdaad gegevens van je oude provider nodig en dat lijkt me niet zo moeilijk toch om die te verstrekken.
En wil je daarnaast combivoordeel aanvragen dan geld voor beide abonnementen dat die hetzelfde adres geregistreerd staan
Reputatie 1
Badge
Is niet moeilijk , dat heb ik nu al 4 keer doorgegeven en nog lukt t niet , ik moest volgen telgort op mijn oude adres want ben verhuist , de mob abo aanvragen , ook daar woonde ik nog op dat moment , omdat zo zeiden ze ik dan geen aansluitkosten van 22 euro hoefde te betalen , had ook gezegd dat ik de 22 jan zou verhuizen . nu lukt t schijnbaar allemaal niet , dan krijg ik t antwoord er is geen aansluiting op dit adres enz , ik heb er al 4 x over gebeld en steeds de situatie uitgelegd . afgelopen maandag dus weer.
Reputatie 6
Badge +7
Er zal vast iemand van Telfort reageren hier en weet zeker dat het wordt opgelost als je even geduld heb.
Reputatie 1
Badge
Dat hoop ik dan maar , als je al 4 x gebeld heb en steeds is er weer iets anders waarom t niet lukt , daar wordt je niet vrolijk van .
Reputatie 8
Badge +17
Het zit hem dus duidelijk in de adressen die niet hetzelfde zijn en als je de helpdesk al hebt gebeld mag ik aannemen dat het in orde gemaakt wordt.
Je bent bij de andere provider al wel contract vrij of in ieder geval in de verleng periode? Mischien dat het makkelijker is als je van KPN naar Telfort gaat, ik dacht dat invoeren van het telefoonnummer ivm met nummerbehoud en de huidige provider kiezen alles was.(via de site)

Als je nu al verhuist bent zou je evengoed geen aansluitkosten hebben, tenzij de administratie van Telfort de zaken nog niet op orde heeft.
Reputatie 1
Badge
ja dat contract liep tot dacht uit mijn hoofd juni 2015 bij tele 2 , dus heb gewoon 1 mnd opzegtermijn , ik zou normaal gesproken de 16 februari dan helemaal van tele 2 af zijn , maar doordat er steeds weer dingen zijn waardoor t niet lukt , is t de vraag nu .
Reputatie 6
Badge +12
Hoi sm1001802486, wat jammer dat het moeizaam gaat. Ik heb even gekeken en zie dat de aanvraag is afgewezen omdat het klantnummer van Tele2 dat je bij ons hebt doorgegeven niet herkend wordt bij Tele2 dat dat bij je mobiele nummer hoort. Je kunt je nummer nog steeds meenemen naar ons, maar dan is het goede klantnummer nodig om je nummer vanaf Tele2 naar ons toe te krijgen. Heb je contact gehad met Tele2 over je klantnummer?
Zodra we de aanvraag verwerkt hebben, dan vergoeden we de aansluitkosten.
Reputatie 1
Badge
ja ik heb gebeld naar tele 2 , omdat dit gevraagd werd door jullie , dit klantnr heb ik opgekregen en doorgebeld aan jullie . Wat nu verder. Ik heb inmiddels ook verschillende keren contact gehad met tele 2 , dan weer om een simcard nummer dan om t klant nr , dan om wanneer mijn abbo afliep , en ook met jullie verschillende keren . Ik ben het heen en weer gestuur een beetje beu .
Reputatie 1
Badge
Ik zou wel eens willen weten welk klantnr jullie hebben van tele 2 kan dat in pb tje
Reputatie 1
Badge
niemand meer ?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi sm1001802486, uiteraard krijg je reactie. Ik raad je aan om te bellen hiervoor. Zo kun je direct schakelen met mijn collega's van nummerbehoud. Zij kunnen je order inzien en wijzigen en tevens contact opnemen met Tele2 hierover. Dat laatste kan ik niet.
Reputatie 1
Badge
Gebeld ,en t is eindelijk gelukt.
Reputatie 6
Badge +12
Wat fijn! Waar zat de kink in de kabel?
Reputatie 1
Badge
tele 2 gaf verkeerd klantnummer op .
Reputatie 1
Badge
Maar ik zie dat er alweer een volg probleem is , ik krijg nu een mail met bevestiging en of ik weer 1 cent wil overmaken en weer nieuw bestelnr , dat had ik allang eerder gedaan het overmaken . Ik hoop dat u dit nu verder goed kan afhandelen , ook de activatie kosten zou ik niet hoeven te betalen , of dit nu allemaal goed gaat ,is wel te hopen . en ook dat ik t aangevraagde abonnement wel krijg van 14. euro 2000mb en 400 belminuten . Ik hoor graag nog van u .
Reputatie 1
Badge
Oh sorry , bestelnr is wel hetzelfde , maar het overmaken van 1 cent wordt wel weer gevraagd , dat had ik al gedaan al een tijdje geleden .
Reputatie 1
Badge
Kan iemand mij nog vertellen of ik t nogmaals moet doen of dat t allemaal goed is zo ?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi sm1001802486, het verzoek of je nogmaals een cent wilt overmaken. Ik houd het vanaf hier ook in de gaten of het goed gaat met je aansluitkosten. Daar ga ik wel vanuit 🙂.
Reputatie 1
Badge
maar hij is al keer actief gemaakt , ook dat nog keer doen ?

Reageer