beantwoord

combi voordeel

• 17 augustus 2018
  • 13 reacties
  • 400 keer bekeken

Na meerdere mailtjes over combie voordeel vervalt te hebben gehad en meerdere malen gebeld te hebben. Ging het 1 week goed nu weer 3 mailtje gehad dat het weer uit gezet wordt. Wordt hier heel moe van iedere keer weer bellen krijg je weer te horen nu wordt het opgelost.
Bellen u terug krijgen geen belletje.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 21 augustus 2018, 14:26

Ik zie inderdaad dat alles is afgemeld. Dit omdat het systeem even opgeschoond moest worden. Daarna heeft mijn collega CombiVoordeel weer aangemeld. Fox Sports Eredivisie moet ook vanaf 19 augustus weer actief zijn, dat klopt toch? Ik ga er vanuit dat het vanaf nu gewoon goed blijft.
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Staan beide adressen van mobiel en internet vast op hetzelfde adres
Alles staat op het zelfde adres maar de problemen zijn begonnen toen ik mijn telefoon abonnement op zegde. Maar er bleven 2 telefoon abonnementen plus telfort alles in een over.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi boody, welkom op het Forum. Ik lees dat het niet goed gaat met CombiVoordeel. Dit sinds je een van de drie telefoonabonnementen hebt opgezegd. Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad. Mijn collega's zijn er nog mee bezig. Ik hoop dan ook dat het snel is opgelost. Mijn collega heeft nog aangegeven te bellen? Dit gaan ze dan pas doen als het is opgelost. Hopelijk is dat snel.
Nu hebben ze foxsport er ook nog van afgegooit
Waar zijn ze bij Telfort mee bezig
Reputatie 8
Badge +11
Waar zijn ze bij Telfort mee bezig
Met een poging je CombiVoordeel voor elkaar te krijgen. Je leest hier meermaals dat eerst de hele bende afgemeld wordt om het vervolgens weer (hopelijk in één keer goed) aan te melden.
Het achterliggende systeem wil gewoon niet altijd lekker werken.
Het probleem zal deels veroorzaakt zijn door het mobiel abonnement wat is opgezegd stond deze op naam van de persoon op wiens naam ook de thuis aansluiting is geregistreerd.

Als ik de werking goed begrijp zijn andere toestellen extra. Waardoor het systeem dan denkt er is geen combi recht meer.

Maar het zit best lastig in elkaar waardoor het soms nodig is overnieuw te beginnen zoals GJC ook schrijft.
Tel nr was van
die gene waarvan alles op naam staat.
Weer mailtje gehad dat combie voordeel weer wordt aan gezet.
Nu weer afwachten hoelang het goed gaat.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie inderdaad dat alles is afgemeld. Dit omdat het systeem even opgeschoond moest worden. Daarna heeft mijn collega CombiVoordeel weer aangemeld. Fox Sports Eredivisie moet ook vanaf 19 augustus weer actief zijn, dat klopt toch? Ik ga er vanuit dat het vanaf nu gewoon goed blijft.
Laten we hopen dat het nu goed blijft gaan.
Gisteren weer gebeld kregen wij ook te horen dat alles weer was aangemeld.
Wat betreft het opschonen van het systeem als dat zo lang moet duren kunnen ze dat beter achter wegen laten. Of er iets op vinden dat de klant hier geen last van heeft.
Vind het nog steeds een slechte zaak dat je zo vaak moet bellen om iets voor elkaar te krijgen.
Reputatie 8
Badge +11
Daar kan ik inkomen boody. Helaas is er iets niet goed gegaan. Excuses hiervoor. Gelukkig is het nu opgelost. Ik ga er dan ook zeker vanuit dat het nu goed blijft. 🙂
nu het volgende probleem mijn zoon krijgt nog steeds geen dubbele mb terwijl er weer gezegd is alles is nu goed dus niet wordt hier heel moe van zit zelf er aan te denken om naar een ander te gaan als alle abonnementen van de tel op te zeggen zijn 😂
nu weer mail gehad dat weer combi voordeel is uitgezet weer gebeld 48 uur wachten dan kan het weer via sms aanzetten terwijl er gewoon een systeem fout ergens zit bij telfort ga eens na vragen bij rechtsbijstand of wij niet van de abonnementen afkunnen door de systeem fouten bij telfort.zit mijn zoon weer zonder dubbele mb
Reputatie 8
Badge +11
Dat meen je niet, ik zie inderdaad dat je weer afgemeld bent. Er gaat iets goed mis met jouw CombiVoordeel. Excuses hiervoor. Mijn collega's van de CombiVoordeelDesk houden het verder in de gaten. Hopelijk komt de echte oplossing snel. Want dat je zoon nu met minder MB's zit, dat is niet fijn.

Reageer