beantwoord

Combi abonnement korting

• 18 november 2018
  • 7 reacties
  • 277 keer bekeken

Wj hebben tv al van telfort en mijn partner heeft ook het mobiele abonnement via telfort en maakt dus gebruik van het voordeel van het combi abonnement. Nu heb ik ook voor mijn mobiel telfort en kan ik nu geen korting krijgen en gebruik maken van combi abonnement?

Gr Ninette

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door jimny 18 november 2018, 12:02

Let wel op het volgende per adres kun je bv maar1x 5,00 euri pakket korting krijgen ,voorde extra mobiel krijg je wel dubbele data als combikorting
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ja hoor, dat kan. Je abonnement moet dan wel op hetzelfde adres staan.
Zie hier voor de voorwaarden:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voorwaarden-voor-het-krijgen-van-combivoordeel.htm
Reputatie 8
Badge +17
Let wel op het volgende per adres kun je bv maar1x 5,00 euri pakket korting krijgen ,voorde extra mobiel krijg je wel dubbele data als combikorting
Die dubbele data zie ik niet terug in het overzicht, zou dat wel moeten?
Reputatie 8
Badge +17
Die staan genoemd in de link van GJC
Ik bedoel in mijn app..sorry was onduidelijk van mij, en bedankt voor je antwoorden. Als ik inlog zie ik de gewone data van mijn abbonnement zonder verdubbeling bedoel ik.
Reputatie 8
Badge +17
Daarvoor moet je kijken in verbruik dan moet er staan bij data dubbel zoveel als je hebt, het wordt namelijk niet bij je abonnements gegevens weergegeven
Reputatie 8
Badge +10
Hallo Ninette, welkom op het Telfort forum! Zoals hierboven is aangegeven moeten de abonnementen inderdaad op hetzelfde adres geregistreerd staan en aangemeld bij CombiVoordeel om gebruik te kunnen maken van de verdubbeling. Die wordt er niet los bij weergegeven, je zult het zoals jimny zegt zien aan de data die dubbel is ten opzichte van je abonnement. Is het daarmee gelukt?

Reageer