beantwoord

Cashback nog niet ontvangen

• 11 december 2018
  • 10 reacties
  • 410 keer bekeken

afspaak over cashback gemaakt maar niet gekregen op dag afgesproken 6 december. Waarom houden ze zich niet aan afspraken die ze maken?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 december 2018, 15:40

Bedankt voor de uitleg. Ik zie de inderdaad dat de 30 euro is toegezegd door mijn collega. ik vermoed dat er iets niet helemaal goed is gegaan met de invoering hiervan. Ik heb daarom de cashback alsnog in orde gemaakt. Deze wordt verrekend met de volgende factuur.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Daar had ik zo geen idee van. Ik zie maar 1 nummer die is verlengd in jouw Forumprofiel. Ik wil dit graag verder gaan uitzoeken. Zou je de overige nummers ook willen toevoegen? Dit ma ook onder het kopje Extra informatie. Ik ontvang graag hier een reactie als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag.
Hallo, Ik heb 5 nummers op mijn naam en heb ze alle 5 verlengd ik kan niet begrijpen dat je maar een nummer ziet onder / achter mijn naam bel me maar op dat nummer dan kunnen we praten en oplossen of overstappen.
Reputatie 8
Badge +11
Bart kan waarschijnlijk niet op die manier zoeken. Je kunt toch gewoon die nummers in je profiel zetten onder extra informatie. Dat is alleen voor jou en Telfort zichtbaar.
Dreigen met overstappen helpt je niet sneller naar een oplossing trouwens.
Ze staan erin, het helpt schijnbaar ook niet als je afspraken maakt die niet goed genoteerd worden. die juffrouw die mij eind november gesproken heeft geholpen
Waarom krijg ik geen reactie. Ik heb gedaan wat er gevraagd wordt maar hoor of zie niks
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de uitleg. Ik zie de inderdaad dat de 30 euro is toegezegd door mijn collega. ik vermoed dat er iets niet helemaal goed is gegaan met de invoering hiervan. Ik heb daarom de cashback alsnog in orde gemaakt. Deze wordt verrekend met de volgende factuur.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi veneri, excuses voor de late reactie. In ieder geval heb ik alle nummers nu gevonden en de vergoedingen ingevoerd. Per nummer de afgesproken 30 euro. Deze zullen worden verrekend met de volgende facturen van de nummers.

Mocht je zo nog meer vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi veneri, welkom bij ons op het Forum. Ik begrijp dat je nog een cashback van ons zou krijgen. Ik wil graag kijken of ik de status hiervan kan achterhalen. Kun je mij uitleggen waar het precies over gaat? Dan kan ik gerichter zoeken. Zou je daarvoor ook jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Dan ga ik op onderzoek.
Dankje Bart, maar er zijn 5 abonnementen verlengd dus afspraak was 5 x€ 30 =€150 graag alles zoals afgesproken is. Ik houd moed dat het goed komt
Hallo Bart, heb verlenging gedaan en zou moeten wachten tot 6 december voor ik de cashback zou krijgen ivm de 14 dagen bedenktijd. Maar nu 12 december en nog niks ontvangen

Reageer