beantwoord

Cadeautje 200/200Mbit/s

• 12 maart 2019
  • 5 reacties
  • 405 keer bekeken

Goedemiddag,

Kan nu wel inloggen op monteursplanner maar cadeautje uitkiezen werkt niet optimaal.
Volgens ontvangen brief en email zou ik moeten kunnen kiezen tussen:
(1) 6 maanden gratis pluspakket,
(2) 6 maanden gratis extra snelheid (200 Mb/s up & down),
(3) 6 maanden gratis onbeperkt bellen.

Bij het invullen van de monteursplanner ontbreekt nr.2 gratis extra snelheid?? Dat is nu net het cadeautje
waar ik voor wil kiezen.☺

Meer mensen hier problemen mee?

Admin: afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 maart 2019, 09:23

Het klopt inderdaad dat je over gezet wordt op het netwerk van KPN. Hiervoor zijn verschillende technieken beschikbaar EoF (Ethernet over Fiber) en GoF (Gigabit over Fiber). De eerste gaat tot 100 Mbit/s de tweede gaat inderdaad tot 500 Mbit/s. Jij wordt nu overgezet op het Eof netwerk, dus tot 100 Mbit/s vandaar dat de 200 Mbit/s niet mogelijk is.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan zien wij graag weer een topic verschijnen.
Het klopt inderdaad dat je over gezet wordt op het netwerk van KPN. Hiervoor zijn verschillende technieken beschikbaar EoF (Ethernet over Fiber) en GoF (Gigabit over Fiber). De eerste gaat tot 100 Mbit/s de tweede gaat inderdaad tot 500 Mbit/s. Jij wordt nu overgezet op het Eof netwerk, dus tot 100 Mbit/s vandaar dat de 200 Mbit/s niet mogelijk is.

Hallo Bart,

Nu is het me duidelijk.💡
Bedankt voor de uitleg!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Winfield, fijn dat je kan inloggen. 🙂 Nu wil je echter het cadeautje kiezen, alleen het cadeautje van jouw keuze kan je niet kiezen. Er zijn inderdaad meer mensen die dit ervaren. Ik kan je uitleggen waardoor dat komt. Dit heeft namelijk te maken met de techniek waar je op overgezet wordt. Als je de keuze voor extra snelheid niet kan maken, dan heeft dat te maken met het feit dat je overgezet wordt op een lijn die maximaal 100Mbit/s aan kan. Ik hoop dat dit antwoord geeft op jouw vraag.
Hallo Bart,

Ik word over gezet op het KPN netwerk, Als ik kijk op de KPN site kijk welke max. snelheid op mijn adres te halen is, is dat 500Mbit/s.
(Op jouw adres is via glasvezel 500 Mbit/s download- en 500 Mbit/s uploadsnelheid maximaal haalbaar.)

Dus nee, ik begrijp het niet!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Winfield, fijn dat je kan inloggen. 🙂 Nu wil je echter het cadeautje kiezen, alleen het cadeautje van jouw keuze kan je niet kiezen. Er zijn inderdaad meer mensen die dit ervaren. Ik kan je uitleggen waardoor dat komt. Dit heeft namelijk te maken met de techniek waar je op overgezet wordt. Als je de keuze voor extra snelheid niet kan maken, dan heeft dat te maken met het feit dat je overgezet wordt op een lijn die maximaal 100Mbit/s aan kan. Ik hoop dat dit antwoord geeft op jouw vraag.

Reageer