beantwoord

Bittere verlenging

defectklachtenformulier
Vanochtend heb ik telefonisch contact gehad met Telfort over de verlenging van mijn abonnement en ik vond de reactie van Telfort zeer star. Ik ben een trouwe klant en mijn verlengde abonnement gaat in op 26-04-2017. Ik kreeg reeds op 29-12-2016 een aanbod per e-mail om zogenaamd voordelig te verlengen als trouwe klant zijnde en hier gaf ik netjes gehoor aan. Echter zie ik dat precies hetzelfde product dat ik heb afgenomen nu een euro goedkoper wordt aangeboden. Ik vroeg of het actuele tarief ook voor mij zou gelden, aangezien de startdatum van mijn verlengde abonnement nog niet is ingegaan, maar Telfort kon mij niet verder helpen. Wat ik het meest kwalijke vind, is het feit dat de Telfort-medewerker wel een wijziging kon doorvoeren als ik nu zou kiezen voor een product met hogere maandlasten (toestel met abonnement), dan zou ik wel geholpen worden. Dit is mijns inziens meten met twee maten ten nadele van de klant. Ik heb aangegeven dat dit mijn laatste Telfortabonnement is gezien deze oneerlijke gang van zaken. De telefonisch medewerker nam dit zeer laconiek op en koos dus voor de schamele 24 euro winst over 2 jaar, maar jaagt hiermee wel een trouwe klant weg en zet hiermee tevens negatieve mond-tot-mond reclame in werking voor Telfort. Het verlies voor Telfort wordt in mijn geval alleen maar groter, omdat ik bij mijn volgende verlenging ook een nieuw toestel wilde aanschaffen via Telfort. Samenvattend, het is mij niet om die 24 euro te doen, want dat is voor mij een peulenschil. De gang van zaken vind ik gewoonweg principieel fout, te meer het trouwe klanten betreft. Trouwe klanten zijn de backbone van Telfort en die moet je koesteren i.p.v. benadelen en wegjagen.
icon

Beste antwoord door defectklachtenformulier 25 april 2017, 14:35

Beste Michael,

Een van je collega's heeft me gebeld en hij heeft de zaak namens Telfort naar volle tevredenheid afgehandeld. Ik ben sinds 2007 abonnee bij Telfort (tussendoor één jaar elders) en na deze keurige oplossing is het vertrouwen in Telfort hersteld. Michael, jij ook bedankt voor je attentie hier op het forum en je tussenkomst.

Groet!

Bekijk reactie

4 reacties

Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi defectklachtenformulier, welkom op het forum van Telfort! Begrijpelijke reactie geef je op de ervaring die je hebt gehad aan de telefoon. Ook ik kan me indenken dat je wat meer empathie en 'meedenken' verwacht van iemand die al een tijd klant is bij ons. Graag zet ik dan ook in op een 'second opinion'. Als je je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht stuurt, zal ik het verder voor je oppakken en mijn collega's vragen om je hierover te benaderen. Mijn dank alvast voor je reactie en, uiteraard, sorry voor deze 'bittere' ervaring.
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi defectklachtenformulier, bedankt voor de gegevens. Mijn collega's heb ik verzocht om dit op te pakken en je te infomeren over de verdere mogelijkheden. Graag hoor ik het van je als je bent benaderd!
defectklachtenformulier
Beste Michael,

Een van je collega's heeft me gebeld en hij heeft de zaak namens Telfort naar volle tevredenheid afgehandeld. Ik ben sinds 2007 abonnee bij Telfort (tussendoor één jaar elders) en na deze keurige oplossing is het vertrouwen in Telfort hersteld. Michael, jij ook bedankt voor je attentie hier op het forum en je tussenkomst.

Groet!
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
Hoi defectklachtenformulier, wat een fijn bericht deel je! Goed om te horen dat je mening over Telfort 180 graden is gedraaid. Dat is waar ik het voor doe! Vertrouwen is immers de basis van een gezonde relatie. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)