beantwoord

Biedt Telfort Spotify Premium Family?

Sinds kort biedt Telfort korting op een Spotify Premium abonnement van € 1,00 per maand.
Ik heb een Spotify Premium Family abonnement voor € 14,99 per maand. Biedt Telfort voor dit abonnement ook korting?
icon

Beste antwoord door Stephen 31 maart 2018, 14:28

Hallo jbass49, je kunt bij Telfort geen gebruik maken van Spotify for Family. Voor meer informatie zie onderstaande link.

Spotify Premium bij Telfort

Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dit heb ik gevonden op de Telfort site: https://spotify.telfort.nl/spotify/activeer. Als je onderaan kijkt staan er diverse vragen met antwoorden.
Dank je Franskia49. Ik had dit al gezien, maar het is me niet duidelijk of dit ook geldt voor Spotify Premium Family.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo jbass49, je kunt bij Telfort geen gebruik maken van Spotify for Family. Voor meer informatie zie onderstaande link.

Spotify Premium bij Telfort
Reputatie 1
Als jullie dit niet bieden waarom staat het dan overal vermeld als je het account activeert. Er staat toch echt For Family. Is dit ondanks veranderd en zo ja hoe werkt het?

Reputatie 4
Badge +3
Hi Peter! Ik help je graag met Spotify, op dit moment kan je bij een Telfort abonnement alleen Spotify Premium activeren. Ik zie het plaatje dat je stuurt, kan je de link ook met me delen, waar je deze gevonden hebt? Dan kijk ik graag even met je mee.
Reputatie 8
Badge +17
Alexandra - Telfort schreef:

Hi Peter! Ik help je graag met Spotify, op dit moment kan je bij een Telfort abonnement alleen Spotify Premium activeren. Ik zie het plaatje dat je stuurt, kan je de link ook met me delen, waar je deze gevonden hebt? Dan kijk ik graag even met je mee.

Als je jouw link volgt (https://spotify.telfort.nl/spotify/activeer) dan zie je:

Reputatie 4
Badge +3
Dankjewel Kees-Jan, ik zie het inderdaad! Dat is gek, want we bieden Spotify Family op dit moment niet aan. Ik ga er achteraan, om uit te zoeken waar dit weg komt.
Reputatie 1
Hoi Alexandra,
Ik zie dat ik wat achter loop en dat Kees-Jan inmiddels het linkje heeft gestuurd. Dank hiervoor.
Ik neem aan dat ik nu niets meer hoeft te sturen. Ik heb zelf verder geen hulp nodig bij Spotify, dit werkt prima.
Alleen vind ik het wel heel spijtig, dat ik met een dode mus blij bent gemaakt. Dus ben wel benieuwd hoe dit foutje is ontstaan, want zo iets verzin je ook niet zo maar lijkt mij.
Met vriendelijke groeten, Peter Verhaaf

Reageer