beantwoord

Bevestiging Combivoordeel?

• 8 augustus 2014
  • 6 reacties
  • 577 keer bekeken

Badge
Mijn mobiele abonnement is 6 augustus ingegaan. Ik had al Internet + TV. Volgens mij zou ik dus per 6/8/2014 in aanmerking komen voor Combivoordeel.

Mijn acties:
6/8/2014: SMS verstuurt -> SMS ontvangen, met mededeling dat je SMS krijgt wanneer het voordeel ingaat.
6/8/2014: Interactieve TV aangemeld -> geen email bevestiging ontvangen
8/8/2014: Nogmaals Interactieve TV aangemeld -> nu wel email bevestiging ontvangen,
8/8/2014: Nogmaals SMS verstuurt -> SMS ontvangen, met mededeling dat je SMS krijgt wanneer het voordeel ingaat.

Volgens mij zou het combivoordeel (€5), per (direct) 8/8/2014 in moeten gaan. Alle informatie hierover zegt dat je SMS en email krijgt wanneer voordeel ingaat.

Krijg wel SMS dat Mob. nummer al aangemeld is.

Krijg je inderdaad bevestiging via SMS en email? Of krijg je geen bevestiging en moet je gewoon afwachten op eerstvolgende nota voor Internet+TV en hopen dat het goed gaat?

(Adres in email en bij mobiele abonnement zijn gelijk)
icon

Beste antwoord door forum026 15 augustus 2014, 08:11

Gisteravond Telfort winkel ingelopen. Medewerker kon zien dat Combivoordeel al actief was.:D

Op telfort pagina:
"CombiVoordeel gaat in na succesvolle aanmelding van zowel jouw abonnement met Internet & Interactieve TV als jouw mobiele abonnement. Je ontvangt een bevestiging per mail en sms als de aanmelding succesvol is afgerond en jouw voordeel ingaat."

Ik interpreteerde de laatste zin als dat je 2x bevestiging krijgt. 1e keer bij succesvol aanmelden en 2e keer als Combivoordeel ingaat.
Bekijk reactie

6 reacties

Badge +2
Zie www.Telfort.NL/combivoordeel
Badge
@Matthijs1986,
Die pagina had ik al gelezen.
Ook bij mijnTelfort staat niets.
Badge
Gisteravond Telfort winkel ingelopen. Medewerker kon zien dat Combivoordeel al actief was.:D

Op telfort pagina:
"CombiVoordeel gaat in na succesvolle aanmelding van zowel jouw abonnement met Internet & Interactieve TV als jouw mobiele abonnement. Je ontvangt een bevestiging per mail en sms als de aanmelding succesvol is afgerond en jouw voordeel ingaat."

Ik interpreteerde de laatste zin als dat je 2x bevestiging krijgt. 1e keer bij succesvol aanmelden en 2e keer als Combivoordeel ingaat.
ik heb afgelopen dinsdag combivoordeel aangeraagd, omdat ik nog geen mobiel abonnement heb bij telfort heb ik dit gelijk gedaan. ik heb nog hlemaal niks ontvangen van een bevestiging. als ik het klantenservicenummer bel, wordt er gezegd dat ze gesloten zijn. 09009596. is dit normaal?
Badge +2
Op www.Telfort.NL/combivoordeel kan je alle vragen en antwoorden over Combivoordeel terug vinden.

De klantenservice is bereikbaar van ma - vrijdag van 09:00-21:00, en zaterdag van 10:00-17:00. Het telefoonnummer is idd gewoon 0900-9596.
Badge
Nu 3 rekeningen verder en combivoordeel (€5) is nog steeds niet verwerkt. :?
Deze week maar weer naar de Telfort winkel aangezien medewerker verzekerde dat ze het met terugwerkende kracht kunnen regelen als het fout gaat.

Reageer