beantwoord

Bestelling Sim Only, Combivoordeel postcode wordt niet herkend

• 12 februari 2016
  • 9 reacties
  • 311 keer bekeken

Badge +1
Op dit moment heb ik Internet Standaard en wil ik graag een Sim Only abonnement aanvragen, echter bij het invoeren van mijn postcode huisnummer voor een Combivoordeel wordt het volgende aangegeven: "Helaas, we kunnen geen Telfort Internet abonnement vinden op deze postcode".

Ik heb Telfort klantenservice gebeld, en ze geven aan dat ik in een ander systeem wel wordt herkend maar niet in alle. Ze konden dit wel handmatig doorvoeren maar wil liever dat het in een keer goed loopt zonder er achteraf nog achteraan te gaan mocht het mislopen, kan er een Telfort moderator mij hiermee helpen via een pb, als ik mijn naw gegevens doorgeef?
icon

Beste antwoord door chandravia2 27 februari 2016, 11:07

Ik heb dit probleem zelf ook ondervonden. Het is opgelost door tussen de letters en de cijfers van de postcode een spatie te gebruiken en de letters in hoofdletters te doen. Alleen op deze manier wordt de postcode gepakt.:)
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je het al geprobeert met een andere browser en de cookies verwijderen wil ook wel eens helpen.
Staat je internet abo wel correct in je mijn telfort

Als dit niet helpt dan moet webcare Telfort er naar kijken, die lezen altijd mee dus ff wachten totdat ze dit topic oppakken
Reputatie 8
Badge +16
Hallo moose, welkom op het forum! Wat fijn dat jij gebruik wil maken van CombiVoordeel. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Badge +1
Heb je het al geprobeert met een andere browser en de cookies verwijderen wil ook wel eens helpen.
Staat je internet abo wel correct in je mijn telfort

Als dit niet helpt dan moet webcare Telfort er naar kijken, die lezen altijd mee dus ff wachten totdat ze dit topic oppakken

@jimny IE 11 en Firefox 33.0.3 gebruikt, cookies worden standaard verwijderd bij het sluiten van de browsers. Internet abonnement is de standaard 40/4 keuze geweest.
Bedankt voor het meedenken.

@Stephen: Bedankt, zoals verzocht heb ik je een pb gestuurd.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Moose! Ik vind het vreemd dat er niks wordt gevonden want je abonnement staat netjes geregistreerd in het systeem. Ik zou gewoon op 'Nee' klikken en verder gaan met het aanvragen van je Sim Only abonnement. CombiVoordeel kun je altijd nog aanvragen en indien je het wenst kan ik je ook daarmee helpen. Laat je even weten als het zo lukt?
Badge +1
Bedankt voor jouw gegevens Moose! Ik vind het vreemd dat er niks wordt gevonden want je abonnement staat netjes geregistreerd in het systeem. Ik zou gewoon op 'Nee' klikken en verder gaan met het aanvragen van je Sim Only abonnement. CombiVoordeel kun je altijd nog aanvragen en indien je het wenst kan ik je ook daarmee helpen. Laat je even weten als het zo lukt?

Bedankt, ik zal een bericht achterlaten als ik een besluit heb gemaakt, alleen jammer dat het niet werkt, wordt dat verder niet onderzocht?
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie Moose! Als je het via een andere PC/laptop of ander apparaat probeert krijg je dan ook dezelfde melding?
Badge +1
Bedankt voor je reactie Moose! Als je het via een andere PC/laptop of ander apparaat probeert krijg je dan ook dezelfde melding?
Ja, het is thuis en op het werk, laptops, thin clients en pc's
Ik heb dit probleem zelf ook ondervonden. Het is opgelost door tussen de letters en de cijfers van de postcode een spatie te gebruiken en de letters in hoofdletters te doen. Alleen op deze manier wordt de postcode gepakt.:)
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je reactie moose. Kun je ook de manier proberen die chandravia2 heeft aangekaart?

@chandravia2,

Bedankt!