Belangrijk - Telfort CombiVoordeel: reeds aangemeld

• 16 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Geachte Klantenservice Telfort,

Wilt u zo vriendelijk zijn om enige uitleg te geven bij onderstaande email, waarvan ik helemaal niets begrijp !!!

Wij hebben recent bij Telfort aangeschaft: 1 Apple Iphone en 3 abonnementen.
Een van de abonnementen bevatte een fout in het bankrekeningnummer en hebben wij (enkele dagen later) opnieuw moeten afsluiten. Het oude abonnement zou automatisch komen te vervallen. Uiteraard hebben wij voor dit opnieuw afgesloten abonnement ook CombiVoordeel aangevraagd.

Graag ontvang ik op korte termijn uw bevestiging dat wij van wel CombiVoordeel gebruik kunnen maken voor de alle 3 recent bij Telfort afgesloten GSM abonnementen.

met vriendelijke groet,
Michiel Nilsson

Telfort Klantenservice schreef:
Beste De heer/Mevrouw Nilsson,

U heeft zich op 20-09-2017 aangemeld voor CombiVoordeel. We kunnen deze aanmelding niet verwerken, u heeft al een aanvraag voor CombiVoordeel lopen. Deze moet eerst door ons worden afgerond.

Heeft u nog niets van ons gehoord?
Het kan zijn dat uw eerdere aanmelding nog niet is verwerkt. U ontvangt een e-mail wanneer die aanmelding is verwerkt en het voordeel ingaat.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/combivoordeel voor meer informatie en de voorwaarden.

Met vriendelijke groet,

Telfort Klantenservice

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Michiel, welkom op het forum en bedankt voor het aanschaffen van de abonnementen en telefoon. Kun je mij jouw adresgegevens en de 06-nummers kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.

Reageer