beantwoord

Als ik voor het "Gratis opnemen"-pakket kies, krijg ik dan een extra apparaat of moet ik de huidige STB retourneren?

• 5 juni 2014
  • 3 reacties
  • 910 keer bekeken

Indien ik voor het gratis opnemen pakket kies, houd dit dan in dat ik een extra apparaat krijg (in het geval van nog geen opname pakket) of dien ik de huidige STB te retourneren?
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 5 juni 2014, 10:00

Geen van beiden.
Het zou in houden dat als je nu voor het Opnemen betaalt je daar voortaan niet meer voor betaalt. Of je dus voor €5 Voordeel kiest of voor het Opnemen Pakket gratis kiest, zou dan om het even zijn.

Elke iTV-Ontvanger bij ADSL/VDSL kan al Opnemen.
Bij Telfort Glas komt er de komende tijd een update aan waardoor je in de cloud kan gaan opnemen. Daardoor kan je dus met elke TV opnemen*.

*Elke TV met een iTV-Ontvanger

Bekijk reactie

3 reacties

Badge +2
Geen van beiden.
Het zou in houden dat als je nu voor het Opnemen betaalt je daar voortaan niet meer voor betaalt. Of je dus voor €5 Voordeel kiest of voor het Opnemen Pakket gratis kiest, zou dan om het even zijn.

Elke iTV-Ontvanger bij ADSL/VDSL kan al Opnemen.
Bij Telfort Glas komt er de komende tijd een update aan waardoor je in de cloud kan gaan opnemen. Daardoor kan je dus met elke TV opnemen*.

*Elke TV met een iTV-Ontvanger
Reputatie 8
Badge +19
Indien ik voor het gratis opnemen pakket kies, houd dit dan in dat ik een extra apparaat krijg (in het geval van nog geen opname pakket) of dien ik de huidige STB te retourneren?

Opnemen gebeurd 'in the cloud', dus op de servers van Telfort.
Je hoeft dus niet van STB te wisselen, je kan opnemen en afspelen met je huidige STB.
Bedankt! Moet zeggen dat het niet geheel duidelijk op site stond..

Reageer