beantwoord

Al heel lang geen CombiVoordeel gehad

• 23 januari 2020
  • 7 reacties
  • 245 keer bekeken

Ik krijg al heel lang geen CombiVoordeel meer. Ik heb in november mijn abonnement gewijzigd en toen is mij telefonisch toegezegd dat ik echt CombiVoordeel kan krijgen.

Als ik het wil activeren krijg ik de volgende melding: De producten die zijn gekoppeld in de app hebben allebei een ander CombiVoordeel, We kunnen hier alleen je voordelen tonen als beide producten op hetzelfde adres staan. 

ik heb de producten ontkoppeld en nu kan ik ze niet meer samenvoegen, wat te doen?

Gr, Jeroen Zandbergen

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 januari 2020, 09:57

Het mobiele nummer is nu een KPN nummer geworden, zoals in mijn eerste bericht genoemd. Met het klantnummer kan ik niets vinden, zou je jouw postcode en huisnummer ook kunnen toevoegen? Dan kan ik daarmee zoeken naar een Thuis aansluiting.

Als die er is kan je je aanmelden voor Telfort Compleet, dat is een combinatie van KPN en Telfort abonnementen, waar CombiVoordeel alleen voor Telfort pakketten was. Doordat alle mobiele aansluitingen zijn overgezet naar KPN is dat laatste aanvragen nu niet meer mogelijk.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

En staan beide producten dus Telfort Mobiel en Telfort thuis precies op exact hetzelfde adres, dat is namelijk een vereiste om in aanmerking te komen

Ja hoor, die staan op hetzelfde adres

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer en je 06 nummer in het afgeschermde gedeelte dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is 

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @JeroenZandbergen, welkom bij ons op het forum. Je zou al langere tijd CombiVoordeel kunnen hebben begrijp ik, maar het was nooit actief? Dat is wel gek, daar kijk ik graag met je naar mee. Daarvoor heb ik de gegevens die jimny vroeg inderdaad nodig, ik zie deze nog niet op je forumprofiel staan. Zou je die daar alsnog aan kunnen toevoegen en hieronder laten weten dat je dat hebt gedaan?

Inmiddels zijn alle Telfort mobiele abonnementen overgezet naar KPN, het kan zijn dat ik daardoor niet alles meer kan inzien hierover maar ik ga mijn best voor je doen als ik de juiste gegevens heb.

Hoi Jasper, dank voor je reactie. Ik heb mijn tel nr en klantnummer in mijn profiel gezet.

Reputatie 8
Badge +11

Het mobiele nummer is nu een KPN nummer geworden, zoals in mijn eerste bericht genoemd. Met het klantnummer kan ik niets vinden, zou je jouw postcode en huisnummer ook kunnen toevoegen? Dan kan ik daarmee zoeken naar een Thuis aansluiting.

Als die er is kan je je aanmelden voor Telfort Compleet, dat is een combinatie van KPN en Telfort abonnementen, waar CombiVoordeel alleen voor Telfort pakketten was. Doordat alle mobiele aansluitingen zijn overgezet naar KPN is dat laatste aanvragen nu niet meer mogelijk.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @JeroenZandbergen, ik heb nog geen reactie van je gezien, het adres zie ik ook nog niet op je profiel staan. Als ik daar nog met je naar mee kan kijken hoor ik het graag.

Reageer