beantwoord

Activatie binnen 24 uur?

• 28 mei 2015
  • 11 reacties
  • 604 keer bekeken

Ik heb een bevestiging ontvangen dat binnen 24 uur mijn combivoordeel (HBO) zou worden geactiveerd. Ik zie echter nog niets terug in mijn zenderlijst. Ook niet na opnieuw opstarten van mijn TV-kastje. En de 24 uur zijn al voorbij. Ik zit hier kort op na vele problemen die ik met Telfort heb gehad en waarvan nog steeds niet alles is opgelost. Daarom zie ik graag zeer spoedig een oplossing.
icon

Beste antwoord door Gifmenger 28 juni 2015, 00:31

@Gifmenger,

Ik heb begrepen dat je inmiddels gebruik kunt maken van CombiVoordeel met als voordeel het HBO pakket. Kun jij dit bevestigen?

Stephen

Ja
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Gifmenger,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van CombiVoordeel. Zou ik je naw-gegevens en 06-nummer mogen ontvangen in een privébericht. Na ontvangst ga ik het een en ander voor je uitzoeken. Kun jij mij ook aangeven welke problemen nog niet zijn opgelost?

Stephen
@Gifmenger,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van CombiVoordeel. Zou ik je naw-gegevens en 06-nummer mogen ontvangen in een privébericht. Na ontvangst ga ik het een en ander voor je uitzoeken. Kun jij mij ook aangeven welke problemen nog niet zijn opgelost?

Stephen

Nog niet teruggebeld en nog geen HBO. Ik wacht.
Reputatie 8
Badge +16
@Gifmenger,

Het probleem is nog in onderzoek. Ik wil je vriendelijk verzoeken om nog even geduld te hebben. :)

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Gifmenger,

Ik heb van mijn collega begrepen dat het HBO pakket via CombiVoordeel vandaag wordt geactiveerd. Mocht dit niet het geval zijn dan ontvang ik graag bericht van je.

Stephen
@Gifmenger,

Ik heb van mijn collega begrepen dat het HBO pakket via CombiVoordeel vandaag wordt geactiveerd. Mocht dit niet het geval zijn dan ontvang ik graag bericht van je.

Stephen

Ik heb geen HBO vandaag en uw collega die mij zaterdag belde zei dat ik maandag voor mijn klacht terug gebeld zou worden. Ik denk dat uw vraag aan mij om geduld te hebben al niet geheel op zijn plaats was, maar nu helemaal niet meer aan de orde is. Ik heb inmiddels genoeg geduld met Telfort gehad. Ik wens zeer spoedig iemand aan de telefoon te hebben om deze kwestie te behandelen. Ik blijf wachten.
Reputatie 8
Badge +16
@Gifmenger,

Ik betreur het ten zeerste dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van het HBO pakket. Er gaat helaas iets mis, excuses hiervoor.
Zojuist heb ik aan mijn collega's gevraagd om zo spoedig mogelijk contact met jou op te nemen. Laat je mij weten wanneer je bent gebeld?

Stephen
@Gifmenger,

Ik betreur het ten zeerste dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van het HBO pakket. Er gaat helaas iets mis, excuses hiervoor.
Zojuist heb ik aan mijn collega's gevraagd om zo spoedig mogelijk contact met jou op te nemen. Laat je mij weten wanneer je bent gebeld?

Stephen

Ik neem aan dat mijn klacht die nog ergens in jullie systeem zweeft (waarvan jij het andere topic hebt gesloten) ook wordt behandeld? Dit is een klacht die niets met HBO te maken heeft.
Reputatie 8
Badge +16
@Gifmenger,

Dat klopt, voor die klacht loopt er nog een ticket. Zodra er een update beschikbaar is, wordt je hiervan op de hoogte gesteld.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Gifmenger,

Ik heb begrepen dat je inmiddels gebruik kunt maken van CombiVoordeel met als voordeel het HBO pakket. Kun jij dit bevestigen?

Stephen
@Gifmenger,

Stephen

Ja
Reputatie 8
Badge +16
@Gifmenger,

Bedankt voor het melden. Hierbij sluit ik het topic.

Stepen