beantwoord

Aanvragen CombiVoordeel lukt niet

Reputatie 1
Ik heb Telfort thuis en Telfort mobiel samengevoegd op mijn Telfort. Nu probeer ik combivoordeel aan te vragen maar dit lukt niet. Nu zie ik bij mijn mobiel wel staan dat al m'n gegevens zoals adres en rekeningnummer etc. zijn ingevuld, maar bij Telfort thuis niet. Als ik de combivoordeelcheck doe krijg ik de volgende melding:

[h4]We zien alleen een Telfort Mobiel abonnement op je adres [/h4]

Hoe kan dit?? Ik heb wel sinds deze week zowel een mobiel abonnement als een tv en internet abonnement. Moet mijn thuis abonnement in Mij Telfort nog worden geactiveerd door jullie??

Ik hoor het graag.

*Admin: bericht afgesplitst van dit topic en eigen topic gegeven.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 14 december 2018, 16:56

Vreemd dat je nog steeds de melding krijgt dat er alleen een mobiel abonnement actief is op jouw adres. Ik heb je zojuist aangemeld voor CombiVoordeel: € 5,- factuurkorting en dubbele data. Je ontvangt een bevestiging, zodra je aanmelding is voltooid en je CombiVoordeel ingaat. Dit kan enkele werkdagen duren. Ik houd het voor je in de gaten! 🙂

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +6
Dag @WvanO. Van harte welkom hier op het Forum. Leuk om te lezen dat je nu alles van Telfort in huis hebt 🙂. Heel logisch dat je dan ook graag gebruik wilt maken van CombiVoordeel. Om dit te kunnen aanvragen is het van belang dat er zowel een mobiel abonnement als een Thuis-abonnement actief zijn op hetzelfde adres. Ik zie dat de Telfort Thuis bestelling afgelopen nacht is afgerond. Kan je aan mij doorgeven van welk voordeel je gebruik wilt maken? Ik kijk graag of ik de aanvraag voor je in orde kan maken.
Reputatie 1
Hey Natasja,

Bedankt voor je reactie. Ik heb net weer op Mijn Telfort gekeken en ik kan zelf nog geen combivoordeel aanvragen en ook als ik de combivoordeelcheck doe wordt er nog steeds aangegeven dat ik alleen Telfort Mobiel heb. Heel fijn als jij het voor me in orde zou kunnen maken. Ik zou graag € 5,- korting op m’n nota willen hebben en dubbele data voor m’n mobiel.

alvast bedankt!!

groetjes Wendy
Reputatie 3
Badge +6
Vreemd dat je nog steeds de melding krijgt dat er alleen een mobiel abonnement actief is op jouw adres. Ik heb je zojuist aangemeld voor CombiVoordeel: € 5,- factuurkorting en dubbele data. Je ontvangt een bevestiging, zodra je aanmelding is voltooid en je CombiVoordeel ingaat. Dit kan enkele werkdagen duren. Ik houd het voor je in de gaten! 🙂
Reputatie 1
Bedankt dat je het voor me gaat activeren. Ik heb trouwens gisteren wel een factuur gehad waarop staat dat het volledige bedrag zonder combikorting rond 20-12 wordt geïncasseerd. Kan ervoor gezorgd worden dat ik toch nog die € 5,- combikorting hierop krijg?
Reputatie 3
Badge +6
Geen enkel probleem! Ik zie nu dat je bent aangemeld voor CombiVoordeel. Je factuurkorting is actief sinds 15 december en je eerste factuur is opgemaakt op 14 december. De factuurkorting voor de periode van 15 december t/m 13 januari wordt met terugwerkende kracht op je eerstvolgende factuur verrekend 🙂. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Hey Natasja,

is helemaal goed. Hartstikke bedankt voor je hulp en alvast hele fijne feestdagen!!

Groetjes Wendy
Reputatie 3
Badge +6
Dag @WvanO. Geen enkel probleem! 😄 Jij ook alvast fijne feestdagen toegewenst 🎄. Als je toch nog ergens vragen over hebt, dan weet je ons te vinden.

Reageer