beantwoord

Aansluitkosten en CombiVoordeel

• 4 april 2019
  • 4 reacties
  • 318 keer bekeken

Reputatie 1
Beste Telfort,

Al jaren heb ik een mobiel abonnement van Telfort en heb in februari hier ook een thuis internet abonnement bij afgesloten, wanneer ik op jullie forum kijk kom ik het volgende tegen:

Je betaalt alleen geen aansluitkosten als:
- Je al een Telfort mobiel abonnement hebt en een Telfort Thuis abonnement afsluit.
- Je al een Telfort Thuis abonnement hebt en een Telfort Mobiel abonnement afsluit.

Helaas zijn mij echter wel de € 30,00 aansluitkosten berekend.

Daarnaast lukte het mij niet om het combivoordeel geregeld te krijgen waarna ik telefonisch contact heb opgenomen. De medewerkster aan de telefoon heeft mij prima te woord gestaan en zij zou het in orde maken. Echter is mijn combivoordeel nog niet volledig geactiveerd. Wanneer ik dit vervolgens opnieuw probeer via de website krijg ik de melding dat ik niet binnen de gestelde periode van 30 dagen mijn combivoordeel kan aanpassen.

Graag zou ik dan ook de € 30,00 aansluitkosten terugbetaald zien worden evenals dat mijn combivoordeel volledig wordt geactiveerd. Ik heb destijds voor de dubbele data voor mobiel en € 5,00 korting op mijn thuis factuur gekozen.

Ik hoop spoedig van u te horen en met vriendelijke groet,

Jens Sap
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 10 april 2019, 11:24

Hoi Jens, fijn dat 't nu geregeld is 🙂 Ik zie hier in het systeem ook dat CombiVoordeel aan staat. Ik zorg dat je de 2 gemiste maanden CombiVoordeel + de aansluitkosten terug krijgt, hiervan ontvang je een tussentijdse factuur en binnen uiterlijk 10 werkdagen staat dit op je rekening. Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen!
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
@Jens Sap dat klopt helemaal, op de site staat dat je als je CombiVoordeel hebt, geen aansluitkosten betaalt. Niet fijn dat 't bij jou wel doorberekend is, goed dat je het laat weten. Ik help je graag dit op te lossen.

Ik zie dat de klantenservice ook voor je gekeken heeft naar jouw CombiVoordeel. Om dit te regelen, zijn de voordelen tijdelijk uitgezet. Lukt het nu als je deze online opnieuw aanzet, met het voordeel dat jij graag wilt hebben? Laat je weten of het is gelukt? Dan kijk ik daarna, zo gauw het voordeel aan staat, voor je naar de aansluitkosten.
Reputatie 1
Hoi Alexandra,

Mijn combivoordeel is het nu als het goed is geregeld. Hij is inderdaad even gereset en als ik nu in de mijn telfort app kijk staat hij goed.

Graag zou ik dan nog de aansluitkosten evenals de gemiste € 10 van mijn combivoordeel teruggestort zien worden.

Alvast dank voor je hulp en vriendelijke groet,
Jens
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Jens, fijn dat 't nu geregeld is 🙂 Ik zie hier in het systeem ook dat CombiVoordeel aan staat. Ik zorg dat je de 2 gemiste maanden CombiVoordeel + de aansluitkosten terug krijgt, hiervan ontvang je een tussentijdse factuur en binnen uiterlijk 10 werkdagen staat dit op je rekening. Ik hoor het graag als ik iets voor je kan doen!
Reputatie 1
In dat geval wacht ik de terugbetaling rustig af! Dank voor de spoedige afhandeling

Reageer