beantwoord

Aansluitkosten bij bestaande klant


Reputatie 1
Beste klantenservice,

Ik heb een abonnement afgesloten waarbij ik aangegeven heb dat ik een bestaande klant ben. Toch zijn er aansluitkosten van 20 euro in rekening gebracht.
Wilt u voor de restitutie zorg dragen.
factuurnr.1070671232

gr.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 6 september 2018, 14:29

Hi Denise, dankjewel. Het bedrag is gecrediteerd, je krijgt dit terug. 🙂

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dit wordt met de eerstvolgende (een enkele keer de tweede) factuur automatisch verrekend. Even afwachten dus.
Reputatie 3
Badge +6
Hi Denise, welkom op het forum. Op basis van je klantnummer kan ik je niet vinden. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode en huisnummer en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor de zekerheid nakijken, dan weten we zeker dat het goedkomt.
Reputatie 1
Alex - Telfort schreef:

Hi Denise, welkom op het forum. Op basis van je klantnummer kan ik je niet vinden. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode en huisnummer en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor de zekerheid nakijken, dan weten we zeker dat het goedkomt.


Bedankt voor de reactie, de extra info is toegevoegd!
Reputatie 3
Badge +6
Hi Denise, dankjewel. Het bedrag is gecrediteerd, je krijgt dit terug. 🙂

Reageer