beantwoord

Aansluitenkosten nog steeds niet terug

• 13 december 2015
  • 5 reacties
  • 442 keer bekeken

Ik heb op 4 september 2015 een mobiel abbonement afgesloten bij telfort. Ik moest €30,- aansluitkosten direct betalen. Dit heb ik dus ook gedaan. Maar mij is verteld dat ik deze aansluitkosten terug kan krijgen omdat op mijn adres ook al een abbonement van telfort interactieve tv, internet en bellen is. Ik moest "combivoordeel aan" smsen naar 1255 en dan zou ik op de 3e factuur de €30,- terug krijgen. Ik heb dit gedaan, maar tot op heden (ik heb nu totaal 4 facturen gekregen) heb ik mijn €30,- niet terug ontvangen. Nu is mijn vraag: is er iets fout gegaan of moet de 30 euro nog komen?
icon

Beste antwoord door Stephen 21 december 2015, 20:47

Beste A. Hmidi, bedankt voor je reactie. Helaas heb je me verkeerd begrepen maar het kan ook zijn dat mijn reactie niet duidelijk was. Op je eerste factuur staan de aansluitkosten wel vermeld maar bij Promoties en tegoeden staat ook aangegeven dat je 100,00% korting hebt gekregen op je aansluitkosten. Kun je dit controleren? Het staat onderin aangegeven op de tweede pagina van je factuur. In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo A. Hmidi, welkom op het forum! Wat fijn dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je kijken hoe het met de aansluitkosten zit.
Reputatie 8
Badge +16
Beste A. Hmidi, bedankt voor jouw gegevens! Ik heb het een en ander voor je nagekeken. Op je eerste factuur zie ik dat de aansluitkosten niet in rekening zijn gebracht. Kun jij dit even nagaan?
Ik heb de aansluitkosten in de telfortwinkel (Rotterdam Alexandrium) direct moeten pinnen. Dus het klopt inderdaad dat deze niet op de factuur zijn te zien.
Reputatie 8
Badge +16
Beste A. Hmidi, bedankt voor je reactie. Helaas heb je me verkeerd begrepen maar het kan ook zijn dat mijn reactie niet duidelijk was. Op je eerste factuur staan de aansluitkosten wel vermeld maar bij Promoties en tegoeden staat ook aangegeven dat je 100,00% korting hebt gekregen op je aansluitkosten. Kun je dit controleren? Het staat onderin aangegeven op de tweede pagina van je factuur. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo A. Hmidi, wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Indien je na het controleren van de eerste factuur nog steeds vragen hebt over de aansluitkosten dan verneem ik deze graag van je via een privébericht. Bij deze plaats ik een slotje op dit topic.