beantwoord

Aansluitenkosten en combivoordeel

• 28 december 2018
  • 4 reacties
  • 300 keer bekeken

Beste mensen,
Onlangs ben ik overgestapt naar Telfort mobiel. Thuis had al iemand een mobiel abonnement dus wij krijgen beiden combivoordeel: dubbele data en ik geen aansluitkosten. Afgelopen week ontving ik de 1e factuur van Telfort waarop de aansluitkosten gewoon in rekening worden gebracht.

graag jullie reactie. (ps. : de overstap ging overigens soepeltjes )

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 31 december 2018, 15:43

Hallo gawel, welkom op ons forum! Goed om te lezen dat de overstap zelf soepel ging 🙂 Ik ben meteen voor je gaan kijken en de aansluitkosten zijn inderdaad in rekening gebracht. Omdat dat niet terecht is zijn deze al vergoed, op de volgende factuur zal dat bedrag in mindering worden gebracht zodat het weer klopt.
Bekijk reactie

4 reacties

Dat is een heel hardnekkig iets in het systeem ik heb dit ook meegemaakt. Als het meezit wordt dit op de eerstvolgende factuur in mindering gebracht. Zo niet zal je dit nogmaals moeten melden.

Bij de aanvraag werd het gemeld dat je geen aansluitkosten zou krijgen?
Het is wel handig om het betreffende nummer in je profiel hier te zetten dan kan zodra je topic aan de beurt is een medewerker alvast een notitie maken en of vast in gang zetten.
Reputatie 8
Badge +17
Vermeld in je forum profiel je klantnummer en postcode en huisnummer dan weet webcare wie je bent en kunnen ze een concreet antwoord geven op je vraag zodra je topic aan de beurt is, want om nu rustig afvte wachten tot je volgende factuur lijkt mij geen goed idee
profiel aangepast.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo gawel, welkom op ons forum! Goed om te lezen dat de overstap zelf soepel ging 🙂 Ik ben meteen voor je gaan kijken en de aansluitkosten zijn inderdaad in rekening gebracht. Omdat dat niet terecht is zijn deze al vergoed, op de volgende factuur zal dat bedrag in mindering worden gebracht zodat het weer klopt.

Reageer